Gjest Fortvilt29 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei, jeg er ei 29 år gammel jente som har vært sammen med mannen min i 8 år, 3 av dem gift. Jeg ble sammen med han da jeg gikk gjennom en kjærlighetssorg periode, jeg var aldri forelsket men ble glad i han og slik forbe det bare. Vi giftet oss på impuls, mest etter press fra hans sin side. Vi bor i hvert vårt land men har planer om å flytte sammen snart. Problemet er at jeg er usikker om dette er det riktige. Alt var greit så lenge vi var adskilt, vi levde på mange måter hver vårt liv. Men nå når vi snakker om vår fremtid og barn så ser jeg hvor forskjellige vi er, han er feks ganske konservativ mens jeg er veldig liberal. Det som kanskje er det største problemet er at jeg ikke har lyst på sex med han i det hele tatt. Har ikke hatt det i ca 5-6 år men trodde det var vanlig eller at det bare var en fase. Men det er sårt for meg å forestille meg et liv uten at jeg er fysisk tiltrukket av han. Jeg er tross alt ganske ung og burde nyte sex til det fulle. Jeg føler meg ekkel når jeg sier dette her, men sex med han er nesten forkastelig for meg, jeg liker ikke at han tar på meg eller feks tungekysser meg. Jeg har ikke oplevd sexuelt misbruk eller noe og har hatt fantastisk sex med andre menn. Men når jeg og mannen min har sex så er det kun for hans sin skyld, jeg føler meg nesten voldtatt og er veldig fortvilt, trist og frustrert. Siden vi bor i hver vårt land så forventer en at jeg har lyst på han når vi møtes men jeg har har null lyst på han da også. Og han er flink i sex, han prøver å tilfredstille meg men jeg føler ingenting men bare ekkelheten. Jeg er glad i han som en venn, han er snill og god men det er noe som mangler. Også på den følelsemesige siden så har jeg merket at de siste årene har jeg ikke hatt hast med å møte han, jeg synes det er greit å ikke se hverandre på mange måneder. Samtidig merker jeg at jeg har lyst på andre menn. Alt dette gjør at jeg skammer meg, har så dårlig samvittighet ovenfor han, han fortjenner noen som ikke ser på andre menn og som vil ha han like mye som han vil ha henne. Så jeg er ekstermt snill mot han ellers for å gjøre opp for alle de følelsene jeg sliter med. Jeg håper du kan hjelpe meg litt på vei med dette, det er få mennesker som forstår hvor vanskelig det kan være å føle ekkelheten ved sex og føle seg så forrvirret som jeg er nå. Det jeg lurer på om det jeg føler er normalt etter 8 år sammen? Er dette forholdet dødsdømt? Det er da bedre å vite det nå enn om noen år når vi har fått barn. Jeg er glad i denne mannen tross alt men hvor går grensen mellom vennskap og kjærlighet? Kan du være direkte og ærlig mot meg, all svar hjelper fordi jeg ikke har noen å snakke om det her med. Tusen takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313830-null-sexlyst-med-min-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stuka Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Få deg en elsker når du er i utlandet, og kjenn hvordan det går, om du har mer glede av sex da. Det kan gå opp og ned i et samliv, men hvis man bare føler "ekkelhet", er det neppe noe å satse videre på. Da bør du finne en annen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313830-null-sexlyst-med-min-mann/#findComment-2562173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva ønsker du aller mest? Fortsette forholdet eller starte på nytt? Dette er det grunnleggende sp.målet. Om du ønsker fortsette foholdet, så må man se på hvordan å gjøre ting bedre. Men du må _ville_ det. Ellers er det ingen vits. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/313830-null-sexlyst-med-min-mann/#findComment-2562176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.