Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest snupidupi25

Noen som er erfarne med nettdating?har snakket med noen gutter/menn på nettet som virker veldig flotte men etter vi har vekslet noen ord kommer alle inn på sex snakk, ikke direkte sex men fks om jeg liker å gå uten undertøy under klærene,om jeg er kosete og leken, favorittkroppsdel...synest dette er spørsmål som bør komme litt mer etterhvert jeg da..eller?er disse mennene bare ute etter sex tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313937-er-det-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En grunn til at jeg har kuttet ut alle slike sider.

Opplevde det samme på Blink, Nettby, Spraydate og et par andre plasser.

Gjenngangeren var "Hei, du virker søt. Skal vi ha sex?"

Ikke alle var slik, men det var mange nok til at jeg ikke gadd oppholde meg på de stedene, eller prøve andre liknende steder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313937-er-det-normalt/#findComment-2563285
Del på andre sider

Annonse

Ja dette er desverre vanlig. Synes ikke dette bare gjelder på nett. Min erfaring er at samfunnet har blitt mye mer direkte når det kommer til sex.

For meg blir det helt feil å ha sex først og bli kjent etterpå. Er vel gammeldags da, men jeg synes det har noe med respekt å gjøre.

Jeg ser ikke noe feil i en direkte fremgangsmåte hvis begge ønsker det, men opplever stadig vekk at grensene overskrides for min del iallfall.

Det blir helt feil for meg når menn spør om bh størrelsen før de spør etter navn. Og når spørsmålet ... er du kåt? kommer ettet et kort hei. De som er litt mer forsiktig bruker noen flere setninger.

For meg tar det tid å bli kjent med et annet menneske. Det er ikke noe som skjer etter et par korte møter, eller litt prat på nettet. Sex for meg kommer som et resultat av følelser som må være på plass. Men opplever altså at menne i dag ofte ikke tar seg tid til dette på samme måte som før.

Jeg har gitt opp hele greia og er hverken på chat, eller andre sider hvor det er vanlig å bli sjekket opp.

Men det finnes da seriøse menn der ute som setter pris på en kvinne og som også trenger litt tid på å bli kjent. Min erfaring er at selv om de ikke vokser på trær, er de verdt å vente på.

Og for meg så er sexen er mye bedre når ting for lov til vokse frem naturlig over tid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313937-er-det-normalt/#findComment-2563877
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...