Gå til innhold

gulaktig belegg på tungen

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas Nyjmoen

Heisann! Jeg oppdaget her for ja ca for et par dager siden ,mens jeg pusset mine tenner, så la jeg merke til at etter jeg hadde pusset tennene mine, hadde jeg et gulaktig belegg, tynt sådan, på tungen, jeg ble litt engstelig da jeg så dette, prøvde som sagt å skrape dette bort, men noe gikk som sagt bort, men har aldri hatt noe slikt tidligere, det jeg da lurer på, er om det er fordi jeg snuser forholdsvis mye, og røyker av og til, jeg lurer da på om dette kan være en årsak av flere? da spør jeg er dette normalt? er dette langvarig? finnes det noe middel mot dette evt?har vært redd det for alvorlig sykdom el lignende, men man ser det ikke før man ser det helt nære, altså tungen, jeg er litt hypokonder også, så det kan jo å være årsak, jeg kan nevne at jeg jobber kun nattevakter til daglig, sovet lite i det siste, vært utsatt for psykisk stress etter seperasjon o.l. jeg har og litt astma tendenser, da jeg er allergisk(dyreallergi/og noe fruktallergi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/313995-gulaktig-belegg-p%C3%A5-tungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...