Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i lang tid hatt problemer med det man kan kalle nedsatt allmenntilstand. I det legger jeg at jeg er slapp og sliten og har behov for å ta det rolig etter jobb hver dag, og er ikke i form eller humør til å gjøre noe sosialt på kveldstid. Jeg har også problemer med å konsentrere meg skikkelig, og føler meg ganske sløv og glemsk på jobb. Nå har jeg hatt problemer i 1,5 mnd, men har hatt de samme problemene i lengre perioder de siste årene. Vært hos legen flere ganger, senest i dag, uten at de finner noe som helst. I dag mente legen at dette var litt slapphet som lå igjen etter noe forkjølelse i starten av august.

Symptomer i dag:

Sliten, dårlig konsentrasjon, glemsk i jobbsituasjon, stiv nakke, sporadisk kaldsvetting, svak hodepine

Jeg synes situasjonen er ganske vanskelig, fordi jeg ikke er dårlig nok til å bli sykemeldt eller bli hjemme fra jobb - men jeg klarer heller ikke å prestere som jeg skal på jobben.

Da jeg ikke får noe klare svar fra leger, og heller ikke har noen ideer selv, ønsker jeg å høre om dere har noen alternative ideer om hva dette kan være? Går gjerne til lege for å sjekke ut deres forslag. Alternativ til lege taes også i mot med takk. Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314045-nedsatt-allmenntilstand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...