E25 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei Jeg har i lang tid hatt problemer med det man kan kalle nedsatt allmenntilstand. I det legger jeg at jeg er slapp og sliten og har behov for å ta det rolig etter jobb hver dag, og er ikke i form eller humør til å gjøre noe sosialt på kveldstid. Jeg har også problemer med å konsentrere meg skikkelig, og føler meg ganske sløv og glemsk på jobb. Nå har jeg hatt problemer i 1,5 mnd, men har hatt de samme problemene i lengre perioder de siste årene. Vært hos legen flere ganger, senest i dag, uten at de finner noe som helst. I dag mente legen at dette var litt slapphet som lå igjen etter noe forkjølelse i starten av august. Symptomer i dag: Sliten, dårlig konsentrasjon, glemsk i jobbsituasjon, stiv nakke, sporadisk kaldsvetting, svak hodepine Jeg synes situasjonen er ganske vanskelig, fordi jeg ikke er dårlig nok til å bli sykemeldt eller bli hjemme fra jobb - men jeg klarer heller ikke å prestere som jeg skal på jobben. Da jeg ikke får noe klare svar fra leger, og heller ikke har noen ideer selv, ønsker jeg å høre om dere har noen alternative ideer om hva dette kan være? Går gjerne til lege for å sjekke ut deres forslag. Alternativ til lege taes også i mot med takk. Bor i Oslo. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314045-nedsatt-allmenntilstand/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.