Gå til innhold

Litt uheldig med bestillingen av dildo

Anbefalte innlegg

Gjest Don dildo

Min samboer tenner fullstendig hver gang jeg putter en finger eller to i munnen hennes når vi har sex, og derfor bestemte jeg meg for å overraske henne med en dildo(alternativ til fingeren).

Jeg lette høyt og lavt etter en naturtro dildo og fant en fin sak på 18 cm. Jeg tenkte dessverre ikke på omkretsen og fant ut at den var i overkant av hva jeg hadde tenkt meg - 5 cm i diameter! Dildoen er ikke unormalt lang, men den er veldig tykk. Jeg ødela pakningen da den ble åpnet, så å returnere den er uaktuelt.

Mitt spørsmål til dere kvinner er: hvordan hadde du reagert dersom mannen typen din beriket forholdet deres med en velvoksen dildo? Skal jeg gjemme den unna for evig og alltid, eller ta sjansen på at den faller i "smak"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314131-litt-uheldig-med-bestillingen-av-dildo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig klarer ikke jeg å se noe opphissende med å ha en dildo i munnen..det blir litt bakvendt for meg - jeg har andre hull jeg kan ha dildoen i, samtidig som jeg heller tar noe som likner en dildo, i munnen ;)

Men kan du ikke bare si det som det er da? At du bommet litt, og spør henne om hun vil ha den med i leken likevel eller ikke?

Klart du skal ta den frem. ;) Men du trenger kanskje i prøve å stappe hele saken i munnen hennes som du hadde tenkt ;) *lol* Da blir den sikkert litt stor kanskje ;)

Men en stor dildo kan da brukes til så mye annet. Så ikke legg den vekk men hvis henne den. og si det var meningen den skulle være litt mindre ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...