Gå til innhold

Er det mange som er forkjøla nå?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 35 år, og var mye forkjøla de første årene jeg jobbet i barnehage. Nå er det imidlertid lenge siden sist. Men, på fredag begynte det ubønnhørlig å krible i halsen... Og, jeg er fortsatt skikkelig forkjøla! Spørsmålet er; hvor lenge varer normalt en forkjølelse? Er det normalt å føle seg skikkelig slapp og syk av "bare" en forkjølelse? Skal man holde seg i ro og hvile, eller er det greit å jobbe som ellers?

Snørra;-)

Fortsetter under...

Jeg hadde en skikkelig langvarig forkjølelse i fjor øst som dro ut i ukesvis, muligens et par måneder. Gikk og var slapp og utafor lenge.

Prøvde c-vitaminer og varm drikke, men det hjalp ikke. Det som hjalp var svarthyll-ekstrakt!!!! Kjøpt på apoteket. Brukte det 2-3 dager, så forsvant forkjølelsen :-)

Jeg hadde en skikkelig langvarig forkjølelse i fjor øst som dro ut i ukesvis, muligens et par måneder. Gikk og var slapp og utafor lenge.

Prøvde c-vitaminer og varm drikke, men det hjalp ikke. Det som hjalp var svarthyll-ekstrakt!!!! Kjøpt på apoteket. Brukte det 2-3 dager, så forsvant forkjølelsen :-)

Så flott med tips! Det skal jeg prøve, tusen takk:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...