Gå til innhold

Plutselig muskelstivhet a la gangsperr

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Fjong

I går våknet jeg med det som kjennes ut som gangsperr, i armene og hendene - helt ut til fingerspissene! Skikkelig stiv og støl og øm i musklene. Jeg grublet lenge over hva jeg hadde gjort som kunne ha gitt meg gangsperr, men som nybakt mor sitter jeg jo for det meste og ammer og tar livet med stor ro :P Senere på dagen "spredte" det seg til rumpa, beina og føttene. Jeg hadde litt feberfølelse og vondt i hodet i går ettermiddag/kveld, men det er borte nå i dag. Muskelstivhetene er derimot fremdeles til stede. Det er så ille at det påvirker både gangen og førligheten.

Hva i huleste kan dette være? Finnes det et virus som kan påvirke musklene på denne måten? Jeg har aldri opplevd lignende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314207-plutselig-muskelstivhet-a-la-gangsperr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...