feanor Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg ønsker faktisk at det skal være de to og det er et ønske jeg har hatt veldig lenge etterhvert. Synes de "fortjener" hverandre, de er to av samme ulla. Ja, det er selvfølgelig lettere for meg å hate ham enn min kone. Du er inne på veldig mye som stemmer, ja, kanskje alt. Men, årsaken til at jeg er så hevnbesatt er at mannen har sagt meg rett opp i ansiktet at han vil ha i pose og sekk (sin egen kone + min). Han fatter ikke hvor sykt respektløs han har vært overfor meg i den situasjonen, og ved å invadere vårt ekteskap. Og ja, min kone har også ansvar. quote mannen har sagt meg rett opp i ansiktet at han vil ha i pose og sekk (sin egen kone + min) unquote Du skulle ha lappet til ham der og da, deretter hivd kjerringa på huet og ræva ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314234-hun-vil-ikke-at-jeg-skal-ta-hevn/page/2/#findComment-2571339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.