K_26 Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 Hei, Jeg er gravid og har 50% sannsynelig for å viderebringe et alvorlig sykt barn. Jeg tok morkakeprøve i går, og får svar på tirsdag/onsdag. Da er jeg 12+2 eller 12+3 dager på vei. Altså over abortgrensen. Jeg vil ta abort dersom fosteret har arvet min sykdom. Er det noen som vet hvordan abort i uke 13+ foregår?? Jeg har søkt rundt på nettet men finner lite informasjon om dette, -finner kun info om abort før 12 uke. Er veldig takknemlig for svar!! 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 En abort i uke 13 vil nok bli en vanlig utskrapning i narkose. Det er for sent for medisinsk abort med medikamenter (må gjøres innen uke 9 tror jeg). Jeg vet ikke når grensen går for at du må føde barnet, men det er garantert ikke så tidlig som uke 13. 0 Siter
Janna Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvordan gikk det? Har du fått svar på prøvene? Håper virkelig det gikk bra. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.