Gå til innhold

Redd for ikke å strekke til..

Anbefalte innlegg

Gjest sjernert...

Jeg har en fantastisk kjæreste på alle måter, jeg tror han virkelig er glad i meg:) Men samtidig er jeg redd for ikke å strekke til, at han ikke skal synes jeg er bra nok. Jeg vet at dette bare er noe i mitt hode siden han gir uttrykk for at han er fornøyd med meg... Men jeg klare ikke la være å tenke på det likevel... Og det gjelder særlig det seksuelle, vi har ikke hatt sex enda selv om jeg mange ganger har hatt veldig lyst..

Hovedproblemet mitt (som vel strengt tatt ikke er noe problem) er at jeg har veldig store kjønnslepper, de bare henger ned, jeg synes det er så utrolig stygt! Og hvis jeg synes det er stygt, hva må han synes da? (Jeg har også hatt litt negative erfaringer med dette tidligere, var sammen med en som viste ganske tydelig første gangen at han ikke var helt fornøyd med hvordan jeg så ut der nede.) jeg vet jo at det er ganske vanlig å ha det sånn, så hvordan skal jeg få han til å synes jeg er ok?

takk for tips:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314267-redd-for-ikke-%C3%A5-strekke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den sikreste måten å ikke pleie forholdet på er å ikke ha sex. Nå mener jeg ikke at man skal hoppe til sengs med en gang heller, men alt med måte.

Vis at du er kåt og vis at du har lyst på han med lyder og kroppsspråk og ta litt initativ, så går dette seg til. Det skal ikke mye til før han er fornøyd.

Kjønnsleppene dine burde ikke være noe problem for han, de som reager på sånt er ikke av de mest modne. Dette har jeg aldri tenkt over noen gang med de jentene jeg har tusket litt med, det er ikke akkurat kjønnsorganet jeg blir sammen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...