Gå til innhold

Følelser i skjeden under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest Giske

Jeg må ærlig innrømme at skjeden ikke er det mest følsomme punktet på kroppen min. Har vel aldri fått orgasme under samleie noen gang. Samleie er liksom bare en del av akten og er med på å gjøre det hele pirrende og opphissende. Kjæresten min synes det er rart at jeg ikke får orgasme. Han tror at samleie er helt himmelsk for jenter og at de kommer hver gang. Det er jo kanskje ikke så rart, for jeg er ikke akkurat lydløs i senga. Lager lyder både for å opphisse ham og ikke minst meg selv. "Faker" jeg litt da? Exen hans fikk alltid orgasme under samleie påstår han. Lurer på om HUN faket? Hun var tross alt bare 16 år!

En dag sa kjæresten min: "Nå kjente jeg at du nesten kom" Han mente at jenter trakk skjedemusklene så kraftig sammen når de kom at penis blir skikkelig sammenklemt. i dette tilfelle forstå jeg ikke hvor han hadde dette fra. For det første var jeg ikke i nærheten av orgasme og for det andre gadd jeg ikke en gang å bruke skjedemusklene den kvelden.

JENTER: I hvor stor grad kjenner dere gutters penis i skjeden under samleie?

GUTTER: I hvor stor grad kjenner dere jenters "sammentrekninger" i skjeden under samleie?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31427-f%C3%B8lelser-i-skjeden-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, for å svare på spørsmålet for gutter, så kjenner jeg de sammentrekningene svært godt. Noe som gjør det bedre for meg også forresten. Har forresten eksperimentert litt med det, og det er omtrent det samme som når jenta hoster eller nyser under samleiet.

Hver gang kjæresten min får de sammentrekningene begynner hun forøvrig å puste tyngre og røre mer på hoftene og har det veldig godt har hun sagt. Noe som som oftest fører til en orgasme etter en kort stund for henne... (og for meg).

Med x'en min var det ikke på samme måte, så alle er vel forskjellige på sine måter.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Skjeden er ikke det mest følsomme stedet på kroppen til noen kvinner. Til det er den utstyrt med alt for få nerver. Den største seksualundersøkelsen jeg har sett til nå, viste at bare 29 prosent av kvinnene får orgasme under samleie.

Gutter og menn har det ganske annerledes. De har lystpunkt langs hele penis. Derfor har de av hankjønn vanligvis et helt annet utbytte av samleie enn det jenter har.

De aller fleste kvinner må få stimulert klitoris eller stimulere seg selv for at de skal få orgasme under samleie. Mange bruker klitorisvibrator eller venus butterfly til det bruket, også mens de har samleie. Om du gjør det, vil ganske sikkert musklene i skjeden hoppe og danse, sånn helt av seg selv, om du skjønner?

Gjest samme her

vel, for å svare på spørsmålet for gutter, så kjenner jeg de sammentrekningene svært godt. Noe som gjør det bedre for meg også forresten. Har forresten eksperimentert litt med det, og det er omtrent det samme som når jenta hoster eller nyser under samleiet.

Hver gang kjæresten min får de sammentrekningene begynner hun forøvrig å puste tyngre og røre mer på hoftene og har det veldig godt har hun sagt. Noe som som oftest fører til en orgasme etter en kort stund for henne... (og for meg).

Med x'en min var det ikke på samme måte, så alle er vel forskjellige på sine måter.

Det høres ut som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...