Gjest Tramgetic Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har store muskelsmerter,har vært til nevrologisk undersøkelse og har ofte smerter i venstre bystmuskel.Slitasjeskade.+at jeg antakelig har endel myalgiske smerter som er psykosomatiske.Mest i brystmuskelaturen,nakke,armer og rygg.Nå får jeg stesolid.Hjelper ikke lenger.Er tramagetic ein medisin som jeg heller kunne brukt is steden for stesolid -ta opp det spm med min fastlege.Har nå prøvd tramagetic -og det hjelper,har prøvd mye gjennom mange år.Tror du det er noen mulighet for at jeg kan bruke denne medisinen fast og seponere stesolid?.Har mistanke om at jeg har fibromyalgi -siden den medisinen er anbefalt av revmatolog for sympomene som følger med fibromyalgi.Et håp-klarer snart ikke de utholdelige smertene mere.Frustrert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314361-tramagetic/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.