Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Gjest vil så veldig veldig gjerne....

Anbefalte innlegg

Gjest vil så veldig veldig gjerne....

Jeg mistet et barn i 8. uke for litt over et halvt år siden. Nå ønsker jeg veldig sterkt å bli gravid igjen, og overtolker alt som skjer med kroppen min, og blir like skuffet hver gang jeg finner ut at jeg ikke er gravid...

Nå er det ca. tre uker siden jeg hadde siste dag i forrige mens og jeg har hatt litt blod i urinen, nesten ikke, men litt rosa på papiret og litt slim når jeg har vært på do.

En annen ting er at jeg må tisse hele tiden... jeg tolker dette selvsagt dithen at kanskje jeg har greid å bli gravid igjen... Skal ta en test om noen dager, men er det noen som nå i kveld kan gi meg noen "svar" til hva dette kan være??

Håper så veldig, men blir vel skuffet denne gangen også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314408-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil så veldig veldig gjerne...

Blod i urinen? Tisser mye...Må du sjekke om du har noe med nyre eller blære kanskje?

Hvis det er blod på papiret når du har tisset du mener, så er det kanskje mens på gang? Håper du er gravid, men kan nok ikke si det nå.

Blod i urinen var vel kanskje litt feil, men litt rosa et par ganger og ikke noe ellers. Mer utflod enn ellers...

Det med å måtte tisse mye oftere var det aller første symptomet mitt på graviditet denne gangen. Det kom allerede få dager etter befruktning og før uteblitt mens, og var et veldig tydelig symptom.

Så det er jo lov å håpe.... :-)

Men det kan jo selvsagt være andre forklaringer også, som pekkaline foreslår urinveisinfeksjon. Lett sporblødning i forbindelse med eggløsning kan også forekomme og forårsake den lett rosa utfloden du har sett på papiret....

Det er i alle fall vanlig at det blir tull med mensen og at du kjenner alle rare symptomer når du prøver å bli gravid, jeg prøvde i ca. 4 mnd før jeg ble gravid, men i disse fire mnd ble mensen forsinket et par uker, jeg var kvalm osv... og trodde jeg ble gravid -men like skuffet hver gang jeg tok test.

Så siste gangen - jeg hadde tatt en test pga mensen var noen dager for sen, men den var negativ. To uker senere fikk jeg mensen - men merket det var noe annerledes, den var kraftigere i starten, men så ble det mer slim.... noe som ikke var vanlig hos meg. Ble redd og tenkte på spontanabort osv... tok test - positiv med en gang! Tok flere tester - positive! Kom meg til legen og fikk det bekreftet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...