Gå til innhold

Leste innlegget Sexy eller ekkelt? nedfor

Anbefalte innlegg

Og bet meg merke i det om å suge av typen på en fest.

Hvor vanlig er dette blant folk? Jeg liker å bli sugd, men er opptatt av å være ren nedentil og kunne absolutt ikke tenke meg å bli sugd på en fest - hvis jeg ikke kom rett fra dusjen da.

I løpet av en fuktig aften blir det en del turer til toalettet, men alle har sikkert ikke samme sperrer som meg?

Bryr du deg om han er ren nedentil eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314497-leste-innlegget-sexy-eller-ekkelt-nedfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klokkeline

Trenger ikke være nyskrubbet, men han bør ha vært innom dusjen iløpet av det siste døgnet - halvannet.

Heter det ikke så fint "å elske med hud og hår" :-). Lurer på hvordan kvinner greide slike ting før i tiden, da de vasket seg kanskje to ganger i året? Eller kanskje de kuttet den biten?

Annonse

Renslighet er viktig, jeg skjønner ikke de som forventer å få seg et sug når de ikke er rene.

Men de fleste har dusjet rett før de går på fest og da er det rent nok. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å sug ei jente noen timer ut i festen.

Annonse

Hehe..........ost er ikke bare pålegg........

''Hehe..........ost er ikke bare pålegg........''

Nå minte du meg på en t-skjorte jeg antagelig kjøpte på Martnan for mange år siden! Det var bilde av en mus eller rotte som knullet en sveitserost (en sånn med hull i vet du) med akkurat den teksten - "Ost e itj bare pålegg!" Gikk jeg virkelig rundt med den???

Husker også jeg kjøpte en med "Hvem faen er Drillo?" på.... *Hehe*

''Hehe..........ost er ikke bare pålegg........''

Nå minte du meg på en t-skjorte jeg antagelig kjøpte på Martnan for mange år siden! Det var bilde av en mus eller rotte som knullet en sveitserost (en sånn med hull i vet du) med akkurat den teksten - "Ost e itj bare pålegg!" Gikk jeg virkelig rundt med den???

Husker også jeg kjøpte en med "Hvem faen er Drillo?" på.... *Hehe*

Den gikk du helt sikkert rundt med og foreldrene dine var kjempestolte, hehe

Renslighet er selvsagt veldig viktig, men hvis man er nydusjet før man drar på fest skal det godt gjøres å bli så veldig skitten på noen få timer.

''I løpet av en fuktig aften blir det en del turer til toalettet,''

Hva i all verden er det du gjør på toalettet, da, ettersom du ikke kunne bli sugd etter det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...