Gå til innhold

Smerter i høyre kne

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i lengre tid vært plaget av smerter i høyre kne. Har vært hos lege og spesialist. Men de har ikke kommet frem til en felles konklusjon. Fastlegen min sier jeg har væske i kneet som fører til betennelse i kneskålen, og spesialisten som jeg har vært hos sier det er noen sener under kneskålen min som er svake og er utsatt for kronisk betennelse. Jeg har også vært hos røngten, men har ikke fått svar (Det har gått over 8 mnd). Smerten kommer når kneet blir utsatt for bevegelse fra 70 grader ned til 50 grader. Smertene er så store at jeg faller sammen når jeg prøver å bruke høyre kne alene. Hører et slags knekk/klikk i kneet hver gang jeg bøyer det. Smerten ligger i nesten hele kneskålen min. Driver med styrkeløfting, og har merket at jeg automatisk legger nesten all vekten på venstre foten. Venstre låret mitt har også blitt en del større enn mitt høyre lår (som ikke ser så veldig bra ut i min hobby). Har du peiling på hva som er gale med kneet mitt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314510-smerter-i-h%C3%B8yre-kne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...