Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ville jeg neppe likt.

Oi.. da hadde jeg vært nervøs.. Hadde spurt han om han kunne la være å drikke på denne turen, for med (for mye) alkohol innabords kan man finne på ting man ellers ikke ville gjort. Fort gjort når de har holdt på før.

Alternativ til formaninger:

Legg spesiell gave i koffert til ham. Noe som vil varme ham og få ham til å tenke på deg. Legg gjerne et bilde av dere to samme med gaven. (Det behøver ikke være noe veldig dyrt. Hans yndlingssjokolade. Eller en bok du vet han ønsker seg.)

Skriv et kort. Skriv f.eks. "Jeg venter på deg."

Pass på at livet i dobbeltsenga blir minneverdig før han drar.

Gi ham litt ekstra grunner til å tenke varmt om deg og savne deg. Vis ham tillit i stedet for misstenksomhet.

Send han noen hyggelige SMSer mens han er borte. Ikke masete. La dem handle om at du er glad i ham.

Iblant kan det være uttrolig gunstig å gjøre det motsatte av hva han forventer.

mvh

Det er litt vondt jeg skjønner det. Men tenk på en ting da: Han er ikke sammen med henne mer. Og det var over før han hadde deg. Hun klarte ikke å holde på ham når han ikke var forelsket i deg engang - nå har hun ikke sjanse vet du :-)

Klem stresset ned i bunnen av magen, nyt fridagene - eller hold dem ut, og fortrekk ikke en mine av sjalusi. Husk at selvtillit er meget attraktivt ;-)

Annonse

Alternativ til formaninger:

Legg spesiell gave i koffert til ham. Noe som vil varme ham og få ham til å tenke på deg. Legg gjerne et bilde av dere to samme med gaven. (Det behøver ikke være noe veldig dyrt. Hans yndlingssjokolade. Eller en bok du vet han ønsker seg.)

Skriv et kort. Skriv f.eks. "Jeg venter på deg."

Pass på at livet i dobbeltsenga blir minneverdig før han drar.

Gi ham litt ekstra grunner til å tenke varmt om deg og savne deg. Vis ham tillit i stedet for misstenksomhet.

Send han noen hyggelige SMSer mens han er borte. Ikke masete. La dem handle om at du er glad i ham.

Iblant kan det være uttrolig gunstig å gjøre det motsatte av hva han forventer.

mvh

''Iblant kan det være uttrolig gunstig å gjøre det motsatte av hva han forventer.''

Tror jeg også ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...