Gå til innhold

Albyl-E og Progesteron

Anbefalte innlegg

Gjest sol&sommer

Hei og god sommer!

Jeg er på vei ut av døren og har to spm om progesteron og Albyl-E.

Jeg fikk begge deler da jeg ble gravid sist. Det ente i spontanabort

nummer 3. Denne syklusen har jeg fått Pergotime og løfte om raskt nytt forsøk om det ikke klaffer. Vel, jeg har 200 25 mg progesteron stikkpiller i kjøleskapet og like mange albyl-E 75 mg i skapet.

Så lurer jeg på om det ville skade, eller kanskje derimot hjelpe (?!) om jeg tok dem frem mot (ikke) mens? Skal jeg ta begge deler fra eggløsningen? Er ikke det det man ofte får ved et normalt forsøk. Det er jo aldri bevist at progestron hjelper i det hele tatt, og albyl er ikke skadelig i den dosen så da kan det vel ikke skade?! Men kan det hjelpe dette hersens elskelige egget til å bli der inne en stund? Når skal jeg isåfall begynne å ta det? Fra eggløsning?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31456-albyl-e-og-progesteron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...