Gå til innhold

Velykket date i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente22Gutt16

Hei jeg er 22År gammel og har bestemt meg for å heie på kjærligheten. Legge til side alle motforestillinger om alder. Nå har vi avtalt en date i morgen. Han jeg skal date har nettopp fylt 16år.

Han har aldrig vært på en date før. Han sente meg en sms i dag at han aldrig hadde vært på date før og jeg måtte ta det i betraktning. Hva kan jeg gjøre for at det blir en vellykket date? Og han føler seg trygg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314605-velykket-date-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvertfall IKKE legg opp til sex på første daten, det er skummelt nok i seg selv å date.. Derfor er det kanskje besst å treffes ute blant folk. Ha det litt uformelt, gå på kino og ta en kaffe eller noe etterpå.. Middag kan bli pinlig, så unngå det. En aktivitet kan være fordel, så trenger dere ikke snakkke sammen hele tiden.. Paintball, bowling e.l.? Gå tur i en park eller noe etterpå så dere kan stikke dere litt vekk og kysse lit hvis det faller seg sånn.

Annonse

Hvertfall IKKE legg opp til sex på første daten, det er skummelt nok i seg selv å date.. Derfor er det kanskje besst å treffes ute blant folk. Ha det litt uformelt, gå på kino og ta en kaffe eller noe etterpå.. Middag kan bli pinlig, så unngå det. En aktivitet kan være fordel, så trenger dere ikke snakkke sammen hele tiden.. Paintball, bowling e.l.? Gå tur i en park eller noe etterpå så dere kan stikke dere litt vekk og kysse lit hvis det faller seg sånn.

''En aktivitet kan være fordel, så trenger dere ikke snakkke sammen hele tiden.. Paintball, bowling e.l.?''

Det er vel strengt tatt 18-årsgrense på paintball?

Jeg mener ikke å være ekkel, men når man dater noen som såvidt har fyllt 16 år så er det faktisk en god del ting vedkommende ennå ikke kan være med på... Mange utesteder med 18-årsgrense f.eks.

''En aktivitet kan være fordel, så trenger dere ikke snakkke sammen hele tiden.. Paintball, bowling e.l.?''

Det er vel strengt tatt 18-årsgrense på paintball?

Jeg mener ikke å være ekkel, men når man dater noen som såvidt har fyllt 16 år så er det faktisk en god del ting vedkommende ennå ikke kan være med på... Mange utesteder med 18-årsgrense f.eks.

Oi, ja, det er sant..:(. Holdt på å skrive at de kunne ta en øl, men det går heller ikke.. ;)

Men hva med å gå i badeland eller noe? Boblebad osv er jo romantisk:)

Er han ikke litt for ung?

Hadde ikke likt at sønnen min på 15 år hadde gått ut med ei på 21 år.

Nå er jo gutten 16 og hun 22 da. Så det vil jo aldri bli et problem her. Hmmm. Hvorfor møtte ikke jeg en så fresk jente når jeg var 16..?!? Lykke til!

Du lar han være i fred, du avlyser daten, enkelt og greit. Dette er helt sykt, motbydelig og ekkelt. Du kommer til å utnytte han og det kommer til å gå i vasken. Han er altfor ung for deg, og jeg synes du er egoistisk som i det hele tatt vurderer å gå ut med en liten guttunge som i tillegg gir uttrykk for at han er utilpass og nesten gruer seg av engstelse. Og jo, dette kommer godt frem i innlegget ditt, der du skriver at han sier han er nervøs og du må ta ting i betraktning. La det være, det kommer ingenting godt ut av dette!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...