Gå til innhold

Hvor lenge sammen før sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

7

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg får svare som Wita: Noen timer! ;-)

Men som for Lillemus var vi ikke "sammen" før etter andre/tredje date, og vi var dessuten en god del eldre enn deg og din kjæreste, hvilket i aller høyeste grad spiller en rolle for mange om hvor kjappe man er med å hoppe til køys.

Vi var 23 og 28, og er nå 42 og 47.

Gjest kenneth89

Vi hadde sex på den andre daten, men ble ikke sammen før tredje gang vi møttes. :o) Men vi er langt over dobbelt så gamle som deg altså (om nicket ditt viser til fødselsåret da).

Ja det reflekter min alder jeg 19år 1mnd. Men hun 15år 6mnd

Ja det reflekter min alder jeg 19år 1mnd. Men hun 15år 6mnd

Litt for sent å si dette nå, men du burde ha ventet. Hun er ikke "lovlig" ennå vet du og om noe skulle skje så kan du sitte kraftig i saksa, samme hvor frivillig det var. Det har vært flere saker i media i det siste om jeg ikke husker helt feil.

Gjest kenneth89

Litt for sent å si dette nå, men du burde ha ventet. Hun er ikke "lovlig" ennå vet du og om noe skulle skje så kan du sitte kraftig i saksa, samme hvor frivillig det var. Det har vært flere saker i media i det siste om jeg ikke husker helt feil.

Veit det. Men vi er forelsket, begge ville og vi hadde ordnet med p piller

Enig med deg.

Annonse

Gjest klokkeline

Veit det. Men vi er forelsket, begge ville og vi hadde ordnet med p piller

P-piller hjelper ingenting når loven sier 16 år....Hvis foreldrene får vite dette og ikke er eninge, så kan de jo anmelde deg. Hva skjer da tror du? Det er du som er voksen her som har ansvaret uansett.

Gjest kenneth89

P-piller hjelper ingenting når loven sier 16 år....Hvis foreldrene får vite dette og ikke er eninge, så kan de jo anmelde deg. Hva skjer da tror du? Det er du som er voksen her som har ansvaret uansett.

Hun bor alene med sin mor. Mor har sakt til datter at hun ikke vil like at vi har sex. Men hun vil ikke foreta seg noe

Gjest kenneth89

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221824280' post='3963107]

Vi kjente hverandre litt fra før, og jeg tenkte at "han skal jeg knulle vettet av", og det gjorde vi. Var vettløs i lang tid etterpå, jeg ;p Vi ble sammen da, og det er 10 år siden straks. Var 23 og 24 år.

Hva med prevansjon da? ble det brukt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...