Gå til innhold

Hvor lenge sammen før sex

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221824280' post='3963107]

Vi kjente hverandre litt fra før, og jeg tenkte at "han skal jeg knulle vettet av", og det gjorde vi. Var vettløs i lang tid etterpå, jeg ;p Vi ble sammen da, og det er 10 år siden straks. Var 23 og 24 år.

Så det var du som mistet vettet og ikke han altså, hehe.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

7

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221829454' post='3963156]

Dette tror jeg nesten ikke, hehe!

Vi har tatt det igjen siden, da ser du ;-)

Jeg glemte å ta med at vi først ble sammen noen måneder etter at vi møtte hverandre første gang, så det kortet ned ventetiden noe.

Gratulerer!

Eg syns det er flott at dere ventet så lenge (spesielt siden dere tydeligvis er unge).

Eg har ikkje noen fast partner, men en eventuell ny partner må nok regne med knulling innen noen få timer.

*LOL* Er du sid-taska?! ;D

Da får jeg sørge for å dra opp gjennomsnitsventetiden noe kraftig. Vi ventet til vi var gift, og det skjedde 11 mnd etter at vi møttes første gang.

Duh.. det er noe jeg alltid har lurt på når det gjelder folk som har sex for første gang _etter_ at de er gift - altså hva om sexen var dårlig? hva da? Noen passer jo rett og slett ikke sammen seksuelt.

Nei.. jeg må nok prøve godsakene før jeg går videre med ting ;-)

(og jada jølsen.. bring it on)

Annonse

Duh.. det er noe jeg alltid har lurt på når det gjelder folk som har sex for første gang _etter_ at de er gift - altså hva om sexen var dårlig? hva da? Noen passer jo rett og slett ikke sammen seksuelt.

Må bare glise av den siste linja i innlegget ditt... Tøff er du! :-)

Hun bor alene med sin mor. Mor har sakt til datter at hun ikke vil like at vi har sex. Men hun vil ikke foreta seg noe

Du vet at P-piller ikke nødvendigvis er 100 % trygt? Det er mulig mor vil se annerledes på det dersom datteren blir gravid...

Når hun fortsatt er såpass ung, så vil jeg si at aldersforskjellen mellom dere er ganske stor. Når hun er 18 og du 22 er det en helt annen sak. Det er du som er den voksne og som må stå til ansvar dersom noe skulle skje....

Dere burde kanskje holdt ut et halvt år til? ;-)

Hvis sexen hadde vært dårlig, hadde vi hatt skikkelig uflaks...

Jeg bekymret meg ikke over den delen. Siden jeg ikke hadde hatt sex med noen fra før, så hadde jeg heller ingen dårlige erfaringer. Jeg hadde mareritt flere ganger før vi giftet oss, jeg var redd jeg var i ferd med å gjøre noe skikkelig dumt. Men da var det samlivet generelt jeg tenkte på.

Etter at vi vel var gift, har jeg aldri vært i tvil om at valget var riktig.

Men det var ikke sånn at vi ikke var kåte på hverandre, det var slett ikke lett å klare å stå i mot. Så vi visste at vi tente på hverandre. Siden vi passet så veldig godt sammen på alle andre måter, tror jeg ikke det falt oss inn at akkurat sexen kunne bli et problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...