Gå til innhold

Hvor lenge sammen før sex

Anbefalte innlegg

Duh.. det er noe jeg alltid har lurt på når det gjelder folk som har sex for første gang _etter_ at de er gift - altså hva om sexen var dårlig? hva da? Noen passer jo rett og slett ikke sammen seksuelt.

Nei.. jeg må nok prøve godsakene før jeg går videre med ting ;-)

(og jada jølsen.. bring it on)

Jeg tror faktisk kvaliteten på sexen er rimelig forutsigbar utfra hvordan man kommuniserer verbalt og fysisk før man kommer så langt.

Jada, finnes selvfølgelig _masse_ unntak, og jeg snakker ikke nå om de man er tiltrukket av ved en bardisk, men de man har hatt sjansen til å bli kjent med over litt tid.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

7

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror faktisk kvaliteten på sexen er rimelig forutsigbar utfra hvordan man kommuniserer verbalt og fysisk før man kommer så langt.

Jada, finnes selvfølgelig _masse_ unntak, og jeg snakker ikke nå om de man er tiltrukket av ved en bardisk, men de man har hatt sjansen til å bli kjent med over litt tid.

Mulig det.. men jeg hadde ikke tatt sjansen :-)

Forøvrig.. jeg har hatt en episode der han var for stor,, det var rett og slett ikke behagelig å ha sex.. veldig glad jeg prøvde han ut først for jeg giftet meg med han ;-)

Jeg tror også det. Mulig jeg bare har hatt flaks, men jeg kan ikke forestille meg annet enn at man vil være fornøyd med sexen med en man er skikkelig tent på og går godt i hop med for ørvig.

Jeg får svare som Wita: Noen timer! ;-)

Men som for Lillemus var vi ikke "sammen" før etter andre/tredje date, og vi var dessuten en god del eldre enn deg og din kjæreste, hvilket i aller høyeste grad spiller en rolle for mange om hvor kjappe man er med å hoppe til køys.

Vi var 23 og 28, og er nå 42 og 47.

Hehe er dolfolk generelt løse på tråden eller? Skulle nesten tro det ut fra denne tråden å dømme ;-)

Forøvrig.. jeg har hatt en episode der han var for stor,, det var rett og slett ikke behagelig å ha sex.. veldig glad jeg prøvde han ut først for jeg giftet meg med han ;-)

''Mulig det.. men jeg hadde ikke tatt sjansen :-)''

Neppe jeg heller. Særlig ikke ettersom jeg antakelig ville planlagt et bryllup minst seks måneder :P.

''Mulig det.. men jeg hadde ikke tatt sjansen :-)''

Ikke jeg heller *he he* selv om det absolutt ikke var tanken på _det_ som fikk meg til å "prøve varene" tidlig;-)

Annonse

Jeg tror også det. Mulig jeg bare har hatt flaks, men jeg kan ikke forestille meg annet enn at man vil være fornøyd med sexen med en man er skikkelig tent på og går godt i hop med for ørvig.

Samme mener jeg.

Forøvrig har jeg god erfaring med de jeg danser godt med! Jeg er ingen stor danser, og forventer heller ikke det av mine partnere, men med noen bare sitter det :P.

Samme mener jeg.

Forøvrig har jeg god erfaring med de jeg danser godt med! Jeg er ingen stor danser, og forventer heller ikke det av mine partnere, men med noen bare sitter det :P.

Sant det:-)

Mener forresten å huske at Will Smith har en kommentar om dette med dansing og sex i en komedie der han skal lære opp "Kongen av Queens" i sjekking. Husker ikke ordlyden, men poenget var at dersom en mann danser som en dust, tror damene at han er en dust i senga også;-)

Hehe er dolfolk generelt løse på tråden eller? Skulle nesten tro det ut fra denne tråden å dømme ;-)

''Hehe er dolfolk generelt løse på tråden eller?''

Hvorfor kaste bort tiden på snikksnakk?

Når en er gammel orker en ikke så mye annet enn å snakke, så da får en ta seg av aktivitetene nå mens man er i stand til det ;)

Annonse

Når en er gammel orker en ikke så mye annet enn å snakke, så da får en ta seg av aktivitetene nå mens man er i stand til det ;)

Høres ut som om du nærmer deg aldershjemmet, eller kvileheimen, som min bestemor kalte det :-)))

*LOL* Godt sagt! Jeg var ganske raskt naken i yngre dager, hehe! ;o)

Høres ut som om du nærmer deg aldershjemmet, eller kvileheimen, som min bestemor kalte det :-)))

He he. Jeg bare forsvarte de få timene det tok fra jeg og min kjære hoppet i høyet ;)

Hun antydet jo at dolfolket er løse på tråden, noe hun kanskje har rett i ;) Derfor jeg skreiv at man ikke trenger å bruke tiden på snikksnakk ;)

He he. Jeg bare forsvarte de få timene det tok fra jeg og min kjære hoppet i høyet ;)

Hun antydet jo at dolfolket er løse på tråden, noe hun kanskje har rett i ;) Derfor jeg skreiv at man ikke trenger å bruke tiden på snikksnakk ;)

Skjønte det da - det var bare et spark til uttrykket "når en er gammel" - og jeg synes nå du (og jeg) er i vår beste alder :-)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221857399' post='3963741]

*LOL* Godt sagt! Jeg var ganske raskt naken i yngre dager, hehe! ;o)

Ja, sant :) Så har en også noe å snakke om når man sitter hånd i hånd på eldresenteret og mimrer ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...