Gå til innhold

Hvor lenge sammen før sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

10

• morsan

7

• AneM1365380603

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1221857663' post='3963756]

= velfylt pung. Taska henger ned mellom knærne, hehe!

Har du hør om den dansken som kom inn på et tog i Norge i gamledager, da man hadde tog med små kupeer, og sa til en dame der inne idet han satte fra seg sin store handelsveske:

"Ja, som du ser av min store taske, så er jeg dansk handelsreisende"

De satt der noen mil uten ytterligere konversasjon da de passerte et jorde med noen okser, og dansken lurte på hva slags dyr det var, hvorpå damen svarte:

"Tja, det må vel nesten være noen danske handelsreisende, hvis vi skal dømme etter størrelsen på taska!"

Har du hør om den dansken som kom inn på et tog i Norge i gamledager, da man hadde tog med små kupeer, og sa til en dame der inne idet han satte fra seg sin store handelsveske:

De satt der noen mil uten ytterligere konversasjon da de passerte et jorde med noen okser, og dansken lurte på hva slags dyr det var, hvorpå damen svarte:

"Tja, det må vel nesten være noen danske handelsreisende, hvis vi skal dømme etter størrelsen på taska!"

*haha* :)

Gjest Kommer kanskje litt ann på alder også

Med min første kjæreste - jeg var svært ung - så gikk det nesten et år før vi hadde oss.

Men min nåværende - nå er jeg godt voksen - så ville jeg ha sex for sex og la ann på ham tidlig, så endte det opp med ring og greier

:)

Annonse

Den var god! :)

Men dere var jo så unge - tviler på at du hadde klart å vente så lenge om dere ble sammen nå :P

Kanskje ikke..Men jeg er litt gammeldags der kanskje...

Føler jeg gir endel av meg selv, og det gir jeg ikke til hvem som helst ;0)

Men så kan man jo gjøre mye annet da, enn bare samleie ;0)

Og Snaxy var ikke min første kjærest heller..

Jeg tror faktisk kvaliteten på sexen er rimelig forutsigbar utfra hvordan man kommuniserer verbalt og fysisk før man kommer så langt.

Jada, finnes selvfølgelig _masse_ unntak, og jeg snakker ikke nå om de man er tiltrukket av ved en bardisk, men de man har hatt sjansen til å bli kjent med over litt tid.

''Jeg tror faktisk kvaliteten på sexen er rimelig forutsigbar utfra hvordan man kommuniserer verbalt og fysisk før man kommer så langt.''

Du, den der kan jeg avkrefte tvert, altså!

Hadde en gang en kamerat som virkelig var en veldig god kamerat, og fra min side vokste det etter hvert fram mer følelser. Og etter flere måneder havnet vi til slutt i senga. Og gjett om jeg ble skuffa! Herregud, han kastet seg over det han kunne få tak i, kneip og kløyp og grafsa og stønna og var helt snål! Og det var den samme vare, fine gutten jeg hadde prata med om alt mellom himmel og jord - jeg trodde jeg skulle få sjokk, jeg.

Vel, det ble veldig lite kontakt etter den opplevelsen, gitt, men sånn i forkant kunne jeg nok gått til alters me'n. Han er forresten gift i dag, og jeg tar meg stadig i å lure på hvordan sexlivet deres er. :-/

''Jeg tror faktisk kvaliteten på sexen er rimelig forutsigbar utfra hvordan man kommuniserer verbalt og fysisk før man kommer så langt.''

Du, den der kan jeg avkrefte tvert, altså!

Hadde en gang en kamerat som virkelig var en veldig god kamerat, og fra min side vokste det etter hvert fram mer følelser. Og etter flere måneder havnet vi til slutt i senga. Og gjett om jeg ble skuffa! Herregud, han kastet seg over det han kunne få tak i, kneip og kløyp og grafsa og stønna og var helt snål! Og det var den samme vare, fine gutten jeg hadde prata med om alt mellom himmel og jord - jeg trodde jeg skulle få sjokk, jeg.

Vel, det ble veldig lite kontakt etter den opplevelsen, gitt, men sånn i forkant kunne jeg nok gått til alters me'n. Han er forresten gift i dag, og jeg tar meg stadig i å lure på hvordan sexlivet deres er. :-/

Jeg snakker jo om sterk gjensidig tiltrekning i forkant, ut fra hvordan du beskriver forholdet dere i mellom høres det ut til å være mer andre typer følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...