Gå til innhold

Hva er det villeste du noengang har gjort?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• morsan

7

• AneM1365380603

3

• tonie

2

Annonse

Faktisk en spennende tråd dette, men eg har ikkje gjort noe utenom det vanlige.

Men eg har slått opp telt på en gravplass (uten å vite om det), men det blei ikkje noe sex der altså.

''Faktisk en spennende tråd dette''

??

Det _kunne_ vært en spennende tråd, mener du vel? ;-)

Hittil har man kunnet få tips om sex på dass og ikke-sex på en gravplass - not my cup of tea! ;-)

??

Hittil har man kunnet få tips om sex på dass og ikke-sex på en gravplass - not my cup of tea! ;-)

''Det _kunne_ vært en spennende tråd, mener du vel? ;-)''

Joda, men eg rekner med folk har fått ungene i seng og begynt med alkoholen så da kommer vel de gode historiene proposjonalt med promillen.

Kor vill har du vært da morsan? :)

??

Jeg kunne sagt "trampoline", men det er alt for gammel nytt ;-)

''Det _kunne_ vært en spennende tråd, mener du vel? ;-)''

Joda, men eg rekner med folk har fått ungene i seng og begynt med alkoholen så da kommer vel de gode historiene proposjonalt med promillen.

Kor vill har du vært da morsan? :)

*S*

Jeg kan nok ikke "skryte" på meg sex i en heis eller en butikk eller en buss eller kinosal eller noe slikt som typisk trekkes frem i slike sammenhenger. Og takk og pris for det!! :-)

Men man kan jo være litt "vill og gæern" på privaten hjemme sammen med sin faste partner, da:-)

Jeg kunne sagt "trampoline", men det er alt for gammel nytt ;-)

;-)

Jeg har tenkt på deg mange ganger når jeg ser på trampolina vi har på hytta, men den har litt for godt innsyn fra naboen høyere opp....;-)

(Og det var litt pga disse naboenes ulovlig oppsatte terrasse som gjorde at vi satte trampolina nettopp der*knegg*)

;-)

Jeg har tenkt på deg mange ganger når jeg ser på trampolina vi har på hytta, men den har litt for godt innsyn fra naboen høyere opp....;-)

(Og det var litt pga disse naboenes ulovlig oppsatte terrasse som gjorde at vi satte trampolina nettopp der*knegg*)

He he, så herlig slem du er!

Du får benytte sjansen en gang naboen er bortreist, da vet du ;-)

Annonse

Faktisk en spennende tråd dette, men eg har ikkje gjort noe utenom det vanlige.

Men eg har slått opp telt på en gravplass (uten å vite om det), men det blei ikkje noe sex der altså.

''Men eg har slått opp telt på en gravplass (uten å vite om det), men det blei ikkje noe sex der altså.''

Sov du der natta over også..?

Isåfall; grøss...

;O)

''Men eg har slått opp telt på en gravplass (uten å vite om det), men det blei ikkje noe sex der altså.''

Sov du der natta over også..?

Isåfall; grøss...

;O)

Jada eg og en kamerat.

Merka det ikkje før om morningen, da vi stod opp, drog fra teltduken og såg gravsteiner over alt. he.he...

??

Men nå er jeg her, og jeg har ikke bare hatt nestensex på en gravplass:) Det var heite greier, men jeg får si til mitt forsvar at det var såpass heftig at vi ikke fikk med oss hvor det egentlig var vi var. Vi gikk inn en port og fant et usjenert sted og gjorde det opp mot et tre. Det var først etterpå vi så steinene og alt sammen. Vi ruslet stille og pent ut derfra og ventet sånn halvveis å bli slått ned av lynet eller bli angrepet av rasende gresshoppesvermer.

Men nå er jeg her, og jeg har ikke bare hatt nestensex på en gravplass:) Det var heite greier, men jeg får si til mitt forsvar at det var såpass heftig at vi ikke fikk med oss hvor det egentlig var vi var. Vi gikk inn en port og fant et usjenert sted og gjorde det opp mot et tre. Det var først etterpå vi så steinene og alt sammen. Vi ruslet stille og pent ut derfra og ventet sånn halvveis å bli slått ned av lynet eller bli angrepet av rasende gresshoppesvermer.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...