Gå til innhold

Hva er det villeste du noengang har gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest mandolina

Jeg er helt enig med deg, Dorthe. Selv er jeg snart ufør pga fibromyalgi - jeg trenger da ikke større plass på do av den grunn:-)

Det går fint an å bruke vanlig do, også om en bruker krykker, ingen problemer på den fronten.

Hilsen

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• morsan

7

• AneM1365380603

3

• tonie

2

Gjest Shira :o)

Det går fint an å bruke vanlig do, også om en bruker krykker, ingen problemer på den fronten.

Hilsen

Jeg glemte krykkene mine på do en gang, da følte jeg meg dum. ;o)

Var så dårlig da jeg dro ut, så kom jeg meg veldig, og hadde hodet fullt av handlelister da jeg gikk ut dodøra. Så måtte jeg stå i kø for å hente dem igjen *flire*

Gjest mandolina

Hvem defineres som hc? Jeg ser frisk ut, men er uføretrygdet, og føler behov for å bruke hctoalett pga stor plass.

Det er mange som er uføretrygdet pga psykiske problemer, de er ikke kvalifisert til å bruke handikap toalettene.

Uføretrygd i seg selv gir ikke automatisk rett til bruk av hctoalettene.

HC tolettene er bygget for rullestolbrukere, det ser du på skiltet på døren. De med stomi, som trenger spesiell plass for å ordne med stomien kan også bruke hc toalettene.

Det går fint an for de som bruker krykker å bruke vanlig toalett.

Hilsen

Naboen vår, som er kirketjener, oppdaget et par som hadde campet på kirkegården en søndag han kom på jobb. De hadde nok ikke helt fått med seg hvor de var, de heller, for da de oppdaget det, spurte de forfjamset "det er vel kanskje ikke lov å ligge her?"

"Å jo da", svarte naboen, "det er lov å ligge her, men det er vedlig sjelden at folk står opp igjen".

Hehe... Blitt en veldig god historie i bygda der vi bor...

*ha ha* kjempekommentar!

La du merke til mine elendige formuleringer? Først skreiv jeg at han kvier seg til å ta ungene med på herretoalett hvis jeg ikke er med. Altså lettere å ta dem dit om jeg er med. Så skreiv jeg at de stinker verre enn dametoalett. Skulle tro jeg mente ungene ;)

*he he * tenkte ikke på det engang:-)

Gjest plingpling

Eg har aldri opplevd toalett med duft!

Men lukt derimot...:)

Du får spraye litt go'lukt inne på toalettet. Så får du en mer behagelig opplevelse av det hele. Alternativt kjøpe en sak som slipper ut deilig duft når du fester den i toalettskålen og trekker ned, da blir du kvitt drittlukta ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...