Gå til innhold

Dumpa og med en sønn på 4 mnd

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen planer om å rakke ned på han der, jeg vil bare vite hva han har krav på og de har taushetsplikt. Så jeg håper det går bra slik.

Ikke tro familievernkontoret skal gi deg svar på hans eller dine rettigheter, ikke sånn det virker. De vil nok insistere på at dere omgående blir enige om en samværsordning. Vær forberedt m.h.t. rettigheter og hvordan du vil ha det, før du møter der. Lykke til!

Fortsetter under...

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hotti1365380710

28

• morsan

12

• Anonym 82

9

• PieLill

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ingen planer om å rakke ned på han der, jeg vil bare vite hva han har krav på og de har taushetsplikt. Så jeg håper det går bra slik.

Nei, det har selvsagt ingen hensikt å rakke ned på ham. Uttrykte meg nok litt klønete.

Men _alt_ du sier der kan bli brukt mot deg senere. En bemerkning du trodde var helt ubetydelig, kan bli tolket negativt for deg.

Du er i øyeblikket sikkert sliten og ikke helt i balanse følelsesmessig. Da trenger du noen som er helt og holdent _for_deg_. Du trenger også noen som kan forutse de problemene du ikke kan forestille deg skulle dukke opp.

Det finner du kun på et advokatkontor. Men det må være en dyktig advokat.

mvh

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...