Gå til innhold

Terningkast etter sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prerrerer

Har lest de og stusset over den festival greia, hun mente han var stor og tykk, men han bare "putta den inn" i rumpa hennes, da er man passe løs i ringen :) Har hatt analsex og kjente meg dårlig igjen i det der.

Syns forøvrig det er megateit hele opplegget, og det er ganske nasty å ha analsex på sparket bak en utedass i fylla på Roskilde, mer ekkelt enn det skal det godt gjøres å få det. hehe

Har lest de og stusset over den festival greia, hun mente han var stor og tykk, men han bare "putta den inn" i rumpa hennes, da er man passe løs i ringen :) Har hatt analsex og kjente meg dårlig igjen i det der.

Syns forøvrig det er megateit hele opplegget, og det er ganske nasty å ha analsex på sparket bak en utedass i fylla på Roskilde, mer ekkelt enn det skal det godt gjøres å få det. hehe

Å fyyyyyy f......

Der har jeg vært. Og det der er _ekkelt_ ja. Det er jo utsvevende nok å oppsøke det området der for å tisse....

Gjest prerrerer

Å fyyyyyy f......

Der har jeg vært. Og det der er _ekkelt_ ja. Det er jo utsvevende nok å oppsøke det området der for å tisse....

Nettopp, vil tro de aller fleste omtrent får varige men av å oppsøke det området, mens noen har seg der, folk er forskjellige. hehe

Nettopp, vil tro de aller fleste omtrent får varige men av å oppsøke det området, mens noen har seg der, folk er forskjellige. hehe

Jeg hadde egne støvler i teltet so jeg byttet til når jeg ikke kunne drøye å oppsøke do-området lenger husker jeg. Kastet dem etter festivalen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...