Gå til innhold

Et vellykket første samleie

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 15år og har er i et spesielt forhold kjæresten min hun er 17år og går 2 året på vidregående. Vi har aldri kysset eller hatt sex med noen før.

I dag har vi vært sammen i 3 uker. Jeg var alene i huset vi lå i senga og klinet så pultselig datt det ut av meg om vi ikke skulle pule. Det ville dama dersom jeg hadde kondom.

Jeg tok fram pakken med kondom fra nattbordsskoffen var rask til å kle meg naken vi kjelet med hverandre en stund og hun red meg.

Etter ridningen skiftet vi kondom og på den igjen når var det misjonær og veit dere hva det gikk for hun.

Etter samleie sa dama at det var godt og hun ville vi skulle gjenta det kansje allerede i morgen. Hun har time på Mandag for å begynne med p piller.

Jeg stoler på hun at hun var jomfru intil i dag. Men hun hadde ikke jomfruhinne og ikke gjorde det vont for hun og det var et vellykket førstesamleie. Fler med lignende erfaring og er det positivit at gutten tar initativ slik jeg gjorde?

Hilsen den lykkligeste gutten i Oslo i dag

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314746-et-vellykket-f%C3%B8rste-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg synes det var litt merkelig at hun valgte å ri deg første gangen dere hadde samleie. Og at hun fikk orgasme. Det vitner om litt erfaring på det feltet mener nå jeg. Jeg ville tatt det med jomfru med en klype salt. Ikke for at det har så mye å si.

Hvis hun faktisk var jomfru har hun sannsynligvis hatt heftig omgang med vibrator/dildo. :o) Ikke alle har store smerter og kraftig jomfruhinne, men det der høres ut til å være litt for usannsynlig til at hun ikke skulle hatt noe innabords noengang,

Men det spiller jo ingen rolle! Kos dere! Bortsett fra at du er for ung egenlig....

Annonse

Annonse

Gjest Ridersken:P

Jeg red kjæresten min da jeg hadde mitt første samleie:)

Ingen smerter eller blod. Fult mulig;)

Hadde lest mye om sex på forhånd og leste at mange gutter syns det var digg at jenta red dem. Mitt første samleie skulle ikke være misjonæren!:P Og ville ikke at han skulle se på meg som kjedelig i sengen:P hihi.

Tror nok han tvilte litt på om jeg var jomfru han oxo:P

Orgasme fikk jeg ikke da.

Jeg red kjæresten min da jeg hadde mitt første samleie:)

Ingen smerter eller blod. Fult mulig;)

Hadde lest mye om sex på forhånd og leste at mange gutter syns det var digg at jenta red dem. Mitt første samleie skulle ikke være misjonæren!:P Og ville ikke at han skulle se på meg som kjedelig i sengen:P hihi.

Tror nok han tvilte litt på om jeg var jomfru han oxo:P

Orgasme fikk jeg ikke da.

Hvor gamel var dere da?

Gjest sjøstjerna

Jeg synes det var litt merkelig at hun valgte å ri deg første gangen dere hadde samleie. Og at hun fikk orgasme. Det vitner om litt erfaring på det feltet mener nå jeg. Jeg ville tatt det med jomfru med en klype salt. Ikke for at det har så mye å si.

Jeg ble fortalt at dersom man med fordel kunne sette seg på gutten om man var jomfru. Da kan jenta selv styre hvor fort inntrengingen skal skje etc.

Det var en voksen mann som sa det til meg- da jeg var jomfru i tenårene.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...