Gjest Lisssi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei, jeg er ei jente på 17 år, og jeg har hatt vondt under venstre side av bryst i over ett år nå. Det er veldig ømfintlig område mellom begge bryst, kun inn mot venstre side da. Jeg klarer ikke å gå i bh for det blir altfor ubehagelig med press på, og jeg foretrekker heller ikke sportsbh i og med at strikken presser på. Jeg vil jo kunne bruke bh. Men, det er til og med vondt uten bh. jeg har vært hos lege, men hun sier bare at jeg må slappe av at alt er fint. Røngten er tatt, men ingenting skeivt viser. Kan det være en infeksjon, av en bakterie eller noe? Eller at beine begynner å vokse utover, det stikker litt ut der jeg får vondt, men ikke veldig mye. Jeg har også lest at leveren kan ha noe med brsytsmerte å gjøre? Jeg er desperat etter svar, vet ikke hva jeg skal gjøre=( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314749-brystsmerte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.