Gjest føles feil... Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I noen måneder har eksen til min venninne vist interesse for meg, han er også en god venn av meg siden vi i mange år jobbet på samme sted (jeg byttet jobb for en stund siden). I begynnelsen var jeg avvisende og synes det var rart at han viste interesse for meg siden vi er gode venner og han også har vært sammen med min venninne. Men på et par fester har vi flørtet en del og også endt opp med litt småklining. Han viser også omsorg for meg, sender sms ofte for å høre hvordan jeg har det. Jeg tror jeg har begynt å utvikle følelser for han, og kjenner han jo godt så jeg vet han er en bra fyr. Jeg holder imidlertid litt tilbake fordi jeg ikke kan la være å tenke på de sammen, de var sammen over et år, var veldig fysiske og flørtete også når de var blant andre folk, fikk et godt forrhold til hverandres familier etc.. Jeg synes det er så vanskelig hvis jeg nå skal være "den nye" når jeg vet hvordan de var sammen! Jeg vet også hvem en annen av hans ekser er siden jeg har jobbet med henne, også det er litt rart.. (må kanskje nevne at min venninne ikke vet noe om vår flørt siden hun jobber i utlandet for tiden) Gjør jeg noe veldig feil her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 1. Hva sier venninnen din? 2. Hva betyr det venninnen din evt sier for deg? 3. Er det lenge siden de var sammen da? Jeg kjenner eksen til kjæresten min. Er ingen problemer med det, selvom jeg kjente henne før ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2574570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest føles feil... Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 1. Hva sier venninnen din? 2. Hva betyr det venninnen din evt sier for deg? 3. Er det lenge siden de var sammen da? Jeg kjenner eksen til kjæresten min. Er ingen problemer med det, selvom jeg kjente henne før ham. For å svare på spørsmålene dine: 1. Venninnen min vet ikke at vi har en flørt, for hun bor ikke i byen for tiden og jeg har heller ikke sagt det til henne fordi jeg visste ikke hvor seriøst det ble.. Er kanskje litt feil det også, men.. 2. Jeg vet ikke helt hvordan hun kommer til å reagere. Egentlig ville hun vært glad på mine vegne siden hun mange ganger har sagt at jeg bør finne meg en mann som kan ta vare på meg (har et langt og destruktivt forhold bak meg), men når det er han.. jeg vet ikke, da han ble sammen med kollegaen hennes snakket hun ikke med henne på flere måneder.. (men han slo opp med henne pga denne kollegaen, da) 3. De var sammen for 4 år siden. Det er liksom så typisk.. Han er en så bra mann, og når vi er sammen er alt bra. Men når jeg ikke har sett han på noen dager, tenker jeg på hvordan de var sammen (og at hvis det skulle bli noe, jeg gruer meg til å fortelle folk det og møte familien hans osv. Vet ikke helt hvorfor, men jeg skammer meg på en måte litt over å være nr 2.. Alle har jo en fortid, men det er liksom så mye enklere når jeg ikke har bilder av han sammen med eksen fra arrangementer osv..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2574715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 For å svare på spørsmålene dine: 1. Venninnen min vet ikke at vi har en flørt, for hun bor ikke i byen for tiden og jeg har heller ikke sagt det til henne fordi jeg visste ikke hvor seriøst det ble.. Er kanskje litt feil det også, men.. 2. Jeg vet ikke helt hvordan hun kommer til å reagere. Egentlig ville hun vært glad på mine vegne siden hun mange ganger har sagt at jeg bør finne meg en mann som kan ta vare på meg (har et langt og destruktivt forhold bak meg), men når det er han.. jeg vet ikke, da han ble sammen med kollegaen hennes snakket hun ikke med henne på flere måneder.. (men han slo opp med henne pga denne kollegaen, da) 3. De var sammen for 4 år siden. Det er liksom så typisk.. Han er en så bra mann, og når vi er sammen er alt bra. Men når jeg ikke har sett han på noen dager, tenker jeg på hvordan de var sammen (og at hvis det skulle bli noe, jeg gruer meg til å fortelle folk det og møte familien hans osv. Vet ikke helt hvorfor, men jeg skammer meg på en måte litt over å være nr 2.. Alle har jo en fortid, men det er liksom så mye enklere når jeg ikke har bilder av han sammen med eksen fra arrangementer osv..) ''da han ble sammen med kollegaen hennes snakket hun ikke med henne på flere måneder.. (men han slo opp med henne pga denne kollegaen, da)'' Det blir noe _helt_ annet enn det er med deg - det er jo 4 år siden de var sammen sier du! Fortell henne at dere har blitt kjent og at dere liker hverandre veldig godt, men ikke helt vet hvor det bærer hen ennå. Ikke spør henne om det er greit for henne, det er jo ikke noe hun har noe med egentlig. Men si gjerne at du ville fortelle henne det nå slik at hun ikke fikk høre det fra noen andre eller fikk se dere sammen på byen f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2574718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Lett Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 ''da han ble sammen med kollegaen hennes snakket hun ikke med henne på flere måneder.. (men han slo opp med henne pga denne kollegaen, da)'' Det blir noe _helt_ annet enn det er med deg - det er jo 4 år siden de var sammen sier du! Fortell henne at dere har blitt kjent og at dere liker hverandre veldig godt, men ikke helt vet hvor det bærer hen ennå. Ikke spør henne om det er greit for henne, det er jo ikke noe hun har noe med egentlig. Men si gjerne at du ville fortelle henne det nå slik at hun ikke fikk høre det fra noen andre eller fikk se dere sammen på byen f.eks. Enig med Lillemus. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2574720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 For å svare på spørsmålene dine: 1. Venninnen min vet ikke at vi har en flørt, for hun bor ikke i byen for tiden og jeg har heller ikke sagt det til henne fordi jeg visste ikke hvor seriøst det ble.. Er kanskje litt feil det også, men.. 2. Jeg vet ikke helt hvordan hun kommer til å reagere. Egentlig ville hun vært glad på mine vegne siden hun mange ganger har sagt at jeg bør finne meg en mann som kan ta vare på meg (har et langt og destruktivt forhold bak meg), men når det er han.. jeg vet ikke, da han ble sammen med kollegaen hennes snakket hun ikke med henne på flere måneder.. (men han slo opp med henne pga denne kollegaen, da) 3. De var sammen for 4 år siden. Det er liksom så typisk.. Han er en så bra mann, og når vi er sammen er alt bra. Men når jeg ikke har sett han på noen dager, tenker jeg på hvordan de var sammen (og at hvis det skulle bli noe, jeg gruer meg til å fortelle folk det og møte familien hans osv. Vet ikke helt hvorfor, men jeg skammer meg på en måte litt over å være nr 2.. Alle har jo en fortid, men det er liksom så mye enklere når jeg ikke har bilder av han sammen med eksen fra arrangementer osv..) Du - det er jo fire år siden. Venninnen din må da ha gått videre for lenge siden nå, og hvis ikke er det på tide synes jeg. Si det til henne du, og hør om han er fritt vilt eller om hun har følelser for ham enda. Har hun ikke det men vil reservere ham likevel er det lov å ikke ta hensyn til det synes jeg. Har hun følelser i massevis enda etter et langt forhold så blir det kanskje annerledes. Men om de var sammen noen måneder for fire år siden så er han fri fangst nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2574763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trafalgar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mitt største anger i mitt liv er at jeg falt for min venninnes eks. Hun sa tilogmed før vi ble sammen at han var en for meg. Men hun tilgav meg aldri. Vi mista kontakten, og jeg har aldri angret så mye i mitt liv som å rote meg bort i en forelskelse med ham. Dette kan bli ei fallgruve. Tenk nøye gjennom før du handler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2575042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 ''Jeg vet også hvem en annen av hans ekser er siden jeg har jobbet med henne, også det er litt rart.. '' Hvor mange exer har han egentlig? Det gir jo en viss prognose for hvor varig forholdet kan bli. Han slo opp med din venninne for en annen? Vil han kunne gjøre det samme med deg? Om forholdet ikke var så langvarig og ligger langt tilbake i tid, kan jeg ikke se hva som skulle være så ille. Det måtte være om han hadde behandlet din venninne svært dårlig. En annen ting er at det nok kan føles beklemt likevel. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314763-eksen-til-min-venninne/#findComment-2576080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.