Gå til innhold

Nå har jeg ringt samboeren og fortalt om oss

Anbefalte innlegg

Klokka halv ett ringte jeg henne. Jeg var dødsnervøs og skalv i stemmen, men det var tross alt det riktige å gjøre.

Jeg presentert meg og spurte først om han hadde fortalt om meg, noe han tydeligvis ikke hadde. (I følge han selv, sist vi snakket, hadde han fortalt det og svarte litt hovent at "kanskje hun vet mer enn du tror" når jeg ikke ville tro han.)

Jeg sa så at vi hadde hatt et forhold i flere måneder, og at jeg nylig hadde fått vite at han hadde samboer, noe han alltid hadde nektet for.

Hun var rolig og hørte på hva jeg hadde og si, før hun begynte å banne mer og mer. Det viste seg at de skulle reise til syden nå til uka, hun stod og pakket akkurat nå. Det var altså ingen jobbreise han skulle på. Så unnskyldte hun seg, og sa hun hadde et par telefoner hun måtte ta, og la på.

For en halvtime siden fikk jeg en melding fra han: "Takker for telefon. Det var det." ????!!!

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke jeg. Det er jo godt å ha gjort det rette, men jeg blir bare mer og mer forbanna på han.

Fortsetter under...

• Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

27

• Babette

21

• morsan

19

• Shova

19

Mest aktive i denne tråden

FANTASTISK!!!!!!!!!!

Du har vært kjempeflink!!!!

Og du la merkje til en ting til nå? Han skulle _ikke_ på jobbreise, men på kjærlighetsferie til syden med sin elskede. Han løy igjen. Enda så sikker du var på at nå var han oppriktig så var det altså løgner der.

Nei du - nå har du vært kjempeheldig. Tenk på den stakkars dama som sitter der og har felles adresse med denne dusten? Du kan rette deg i ryggen og gå videre i morgen. Hun derimot må slite med denne idioten og finne ut av alt mulig fremover.

Jeg retter en skål mot deg enda det er søndag jeg. Flott!!!! Veldig bra!!!

FANTASTISK!!!!!!!!!!

Du har vært kjempeflink!!!!

Og du la merkje til en ting til nå? Han skulle _ikke_ på jobbreise, men på kjærlighetsferie til syden med sin elskede. Han løy igjen. Enda så sikker du var på at nå var han oppriktig så var det altså løgner der.

Nei du - nå har du vært kjempeheldig. Tenk på den stakkars dama som sitter der og har felles adresse med denne dusten? Du kan rette deg i ryggen og gå videre i morgen. Hun derimot må slite med denne idioten og finne ut av alt mulig fremover.

Jeg retter en skål mot deg enda det er søndag jeg. Flott!!!! Veldig bra!!!

Det var enda en løgn ja. At det går an.

Men jeg synes det virket litt rart og da. Fikk ikke helt tak på om hun var overrasket eller om dette var som forventet, eller hvor hardt hun egentlig brydde seg. Hun hørtes litt grunn ut kanskje?

Tror jeg ville ha snakka med dama lenge hvis det var jeg som fikk en slik telefon, og høre detaljer og spørre om det meste. Hun kunne liksom ikke få lagt på fort nok. Jeg derimot spurte om han hadde gjort dette før, noe hun benektet og virket rimelig sikker på.

Og meldingen jeg fikk fra han da? Som om alt er min feil.

Gjest mandolina

Men jeg synes det virket litt rart og da. Fikk ikke helt tak på om hun var overrasket eller om dette var som forventet, eller hvor hardt hun egentlig brydde seg. Hun hørtes litt grunn ut kanskje?

Tror jeg ville ha snakka med dama lenge hvis det var jeg som fikk en slik telefon, og høre detaljer og spørre om det meste. Hun kunne liksom ikke få lagt på fort nok. Jeg derimot spurte om han hadde gjort dette før, noe hun benektet og virket rimelig sikker på.

Nå har du jo ødelagt opplegget hans, med bare å gå videre med samboeren, som om ingenting hadde hendt.

Derfor fikk du denne ironiske takke-sms.

Hilsen

Nå har du jo ødelagt opplegget hans, med bare å gå videre med samboeren, som om ingenting hadde hendt.

Derfor fikk du denne ironiske takke-sms.

Hilsen

Er det mulig.

Jeg fatter ikke at det går an å bli så forbanna kynisk. Hvor er oppdragelsen?

Det er mye rart i verden. Kan godt hende hun vet at han driver sånn. Eller så har han dratt en historie om at du er en gal kvinne som har forfulgt ham feks og som prøver å tvinge deg på ham.

Poenget her er at du tok ansvar synes jeg og sa ting som de var. Kan hende trenger hun bare litt tid på seg for å tenke over hva f han har drevet med. Kan hende finner hun ut at hun skal tro på bortforklaringene hans. Det ser jo ut som om han har et visst talent for å ro. Og du fikk bevist at han hadde løyet deg midt opp i fjeset enda en gang. Og du var i ferd med å tro ham enda en gang. Nå slapp du å oppdage etterpå at han var på ferie med henne og ga beng i deg.

Annonse

Er det mulig.

Det går så fint an så. Mange som er sånn dessverre. Det er derfor man skal være oppmerksom på at hvis noe har fire bein, hale og bjeffer så er det en hund om det presenterer seg som en flamingo aldri så mange ganger.

Det er mye rart i verden. Kan godt hende hun vet at han driver sånn. Eller så har han dratt en historie om at du er en gal kvinne som har forfulgt ham feks og som prøver å tvinge deg på ham.

Poenget her er at du tok ansvar synes jeg og sa ting som de var. Kan hende trenger hun bare litt tid på seg for å tenke over hva f han har drevet med. Kan hende finner hun ut at hun skal tro på bortforklaringene hans. Det ser jo ut som om han har et visst talent for å ro. Og du fikk bevist at han hadde løyet deg midt opp i fjeset enda en gang. Og du var i ferd med å tro ham enda en gang. Nå slapp du å oppdage etterpå at han var på ferie med henne og ga beng i deg.

Et visst talent for å ro, ja.

Han kommer vel til å ro seg ihjæl i løpet av uka nå, tenker jeg.

Jeg blir kvalm.

Det går så fint an så. Mange som er sånn dessverre. Det er derfor man skal være oppmerksom på at hvis noe har fire bein, hale og bjeffer så er det en hund om det presenterer seg som en flamingo aldri så mange ganger.

Lol!

Men det er forbanna vanskelig og ja, når de faktisk hadde hundekostyme på seg i flere måneder.

Flamingokostyme skulle det stå :-)

De er jo flotte med fjærene sine og de lange, rosa bena og det store stolte nebbet. Men du vet - en ekte flamingo vet å behandle en dame. Han trenger ikke late som. Og du vil heller aldri sitte igjen med følelsen av å ha blitt behandlet som en hund eller av å være en tispe bare fordi du setter en og annen grense.

Nei, stå på til du finner en ekte flamingo. Eller en konge-ørn!

Gjest mandolina

Er det mulig.

Feilen med deg er at dine forventninger til ham som menneske er at han skal ha de samme moral- og etikkbegreper, som du selv har.

Det har han ikke, han faller helt igjennom ved sammenligningen. Derfor blir du så skuffet.

Hilsen

Feilen med deg er at dine forventninger til ham som menneske er at han skal ha de samme moral- og etikkbegreper, som du selv har.

Det har han ikke, han faller helt igjennom ved sammenligningen. Derfor blir du så skuffet.

Hilsen

Det forventer jeg, ja.

Trodde han i bunn og grunn var like oppegående som han først virket som.

Annonse

De er jo flotte med fjærene sine og de lange, rosa bena og det store stolte nebbet. Men du vet - en ekte flamingo vet å behandle en dame. Han trenger ikke late som. Og du vil heller aldri sitte igjen med følelsen av å ha blitt behandlet som en hund eller av å være en tispe bare fordi du setter en og annen grense.

Og vær obs på alle tegn til tørrfisk-ånde, bjeffing, logring eller andre tegn på at det kan lukte hund og ikke fugl :-)

Herregud for noen sammenligninger da.... :-)

Med håp om at jeg ikke ender opp med å måtte ringe enda flere samboere. :-(

Alt blir en vane veitu ;-)

Nå nei, nå skal jeg være litt smart og så skal jeg fortelle alle nye mannlige bekjentskaper om "den gangen jeg julte opp/ringte samboeren til/kastrerte en som løy for meg". Så får de sile seg selv ut :-)

Nå nei, nå skal jeg være litt smart og så skal jeg fortelle alle nye mannlige bekjentskaper om "den gangen jeg julte opp/ringte samboeren til/kastrerte en som løy for meg". Så får de sile seg selv ut :-)

Hehe - det høres glimrende ut! Følg på med at du liker å være litt aktiv i køya. De som ikke stikker av da er ikke pysete av seg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...