Gå til innhold

Nå har jeg ringt samboeren og fortalt om oss

Anbefalte innlegg

Tja, jeg ser for meg at hun ikke kaster han ut og at de nå får en kjempeopptur i forholdet. Altså at det blir en vinn-situasjon for han selv om han har utnyttet meg og lurt meg.

Ånei, du lille venn, det er ikke noe vinn-vinn i hans situasjon! Om hun i det hele tatt tar krypet tilbake, så blir det verre for han enn henne, tro meg;)

Om hun ikke er totalt under hans støvel, da må det være grusomt for henne alt sammen, men det var det sannsynligvis også før deg...

Men sitt ikke å vent på telefon fra henne, som noen sa, detaljer gjør et lite helvete til et stort helvete.

Fortsetter under...

• Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

27

• Babette

21

• morsan

19

• Shova

19

Mest aktive i denne tråden

Ånei, du lille venn, det er ikke noe vinn-vinn i hans situasjon! Om hun i det hele tatt tar krypet tilbake, så blir det verre for han enn henne, tro meg;)

Om hun ikke er totalt under hans støvel, da må det være grusomt for henne alt sammen, men det var det sannsynligvis også før deg...

Men sitt ikke å vent på telefon fra henne, som noen sa, detaljer gjør et lite helvete til et stort helvete.

Grusomt en stund, før alt blir mye, mye bedre, ja.

Neida, vi får se. Det er nok ikke enkelt for noen av dem nå, men det er ingen trøst. Hadde det vært opp til meg skulle han aldri ha lurt noen av oss i utgangspunktet.

Grusomt en stund, før alt blir mye, mye bedre, ja.

Neida, vi får se. Det er nok ikke enkelt for noen av dem nå, men det er ingen trøst. Hadde det vært opp til meg skulle han aldri ha lurt noen av oss i utgangspunktet.

Klart han ikke skulle ha lurt dere.

Men jeg _vet_ at du får et bedre liv uten ham, slik jeg fikk etter min samboers løgner og bedrag. Men jeg gråt jeg også, for jeg elsket jo mannen.

Tror kanskje vi hadde hatt et bedre samfunn, om kvinner kunne være mer ærlige mot hverandre, uten at alle andre kvinner dømmer oss for hevntanker og det som verre er;)

Klart han ikke skulle ha lurt dere.

Men jeg _vet_ at du får et bedre liv uten ham, slik jeg fikk etter min samboers løgner og bedrag. Men jeg gråt jeg også, for jeg elsket jo mannen.

Tror kanskje vi hadde hatt et bedre samfunn, om kvinner kunne være mer ærlige mot hverandre, uten at alle andre kvinner dømmer oss for hevntanker og det som verre er;)

Det tror jeg også.

Og menn ville tenkt seg om enda et par ganger før de gjør som de gjør, vel vitende om at det vil bli verre å slippe unna.

Hva hendte i saken din, tok hun han tilbake? Og hvor lang tid tok det for deg å komme videre? Skulle nesten ikke forbause meg om det var samme fyr ;-)

Det tror jeg også.

Og menn ville tenkt seg om enda et par ganger før de gjør som de gjør, vel vitende om at det vil bli verre å slippe unna.

Hva hendte i saken din, tok hun han tilbake? Og hvor lang tid tok det for deg å komme videre? Skulle nesten ikke forbause meg om det var samme fyr ;-)

He, he om de ikke er samme fyr, så er det samme type;)

Som jeg skrev til en annen her, at en stund datet jeg bare ungkarer fra distriktet mitt, men jeg har nå verdens herligste samboer, som var en ungkar uten barn;)))

He, he om de ikke er samme fyr, så er det samme type;)

Som jeg skrev til en annen her, at en stund datet jeg bare ungkarer fra distriktet mitt, men jeg har nå verdens herligste samboer, som var en ungkar uten barn;)))

Og du hørte aldri fra Skadedyret igjen? Ingen unnskyldning, ingen ting?

Annonse

Og du hørte aldri fra Skadedyret igjen? Ingen unnskyldning, ingen ting?

Joda, han ringte. Men jeg hadde invitert nær familie til å være hos meg, slik at jeg ikke raknet, det hjalp altså!!;)

Men brukte vel ett år til å komme meg til hektene igjen. Mye skulle leges!

Joda, han ringte. Men jeg hadde invitert nær familie til å være hos meg, slik at jeg ikke raknet, det hjalp altså!!;)

Men brukte vel ett år til å komme meg til hektene igjen. Mye skulle leges!

Han ville tilbake? Eller han ville bare forklare seg?

Og har du møtt han i ettertid?

Han ville tilbake? Eller han ville bare forklare seg?

Og har du møtt han i ettertid?

Ja, han ville tilbake. Nei, jeg ville ikke møte han igjen, jeg var jo svak, siden jeg elsket dritten.

Og har klart meg bra siden, men var veldig skeptiske overfor menn en stund.

Ja, han ville tilbake. Nei, jeg ville ikke møte han igjen, jeg var jo svak, siden jeg elsket dritten.

Og har klart meg bra siden, men var veldig skeptiske overfor menn en stund.

Bra du har funnet en bedre fyr nå, da :-)

Tror jeg skremte han så langt bort at han aldri kommer til å komme krypende. Gale-rtgx er ikke til å spøke med nemlig ;-)

Jeg har opplevd å bli bedratt, og kjent på følelsen av at halve verden visste det før meg.

Anyway - jeg foretrekker den versjonen jeg har gjennomlevd, foran det at elskerinna skulle ha ydmyket meg dobbelt med å være "snill" og "hjelpsom" og "ta ansvar" for at jeg ikke skulle leve på en løgn lenger.

Nå skal du selvfølgelig si at du ville ha visst uansett, og at jeg dermed implisitt er unntaket som bekrefter regelen.

Derfor kan du bare spare deg å svare.

Du viser jo bare at du ikke har skjønt hva jeg føler når jeg velger å ta en slik telefon. Det dreier seg absolutt ikke bare om å "informere den andre".

Vet du, jeg har faktisk problemer med å forestille meg hvordan et forhold der bedraget har gått så dypt og viljen til løgn og falskhet er så tydelig demonstrert, noen gang skal kunne repareres.

Du er lurt i mndr. Hun i år. Det kan ikke være godt for noen av dere.

mvh

Og om det faktisk er som han sier, at det har gått dårlig en stund nå og at dette er første gangen han har et forhold bak ryggen hennes?

Jeg tror hun kommer til å tilgi. Og jeg tror han kommer til å ville gni det i trynet på meg.

Annonse

Jeg vet ikke? Det hadde på sett og vis vært en trøst om han hadde krøpet og vist at han virkelig angret for å ha såret meg, også.

Skjønner godt hva du mener, men unnskyldningene er like ille som fyrlys på dagtid!

Han elsket deg på sin måte, men hans måte, er ikke godt nok for noen! Tenk på det. Vit at du var elsket på hans måte, men den måten var ikke god nok for deg!

Det er hevn nok;)

Og om det faktisk er som han sier, at det har gått dårlig en stund nå og at dette er første gangen han har et forhold bak ryggen hennes?

Jeg tror hun kommer til å tilgi. Og jeg tror han kommer til å ville gni det i trynet på meg.

Du beskriver han som så dreven på å lyve og bedra at det er vanskelig å forestille seg at dette er første gangen.

Dessuten ser jeg ingen større grunn til å tro på dette enn noe annet han har sagt. Han har jo vist gang på gang at han sier akkurat det han tror du vil høre for at han skal få deg dit han vil.

Han vil helt sikkert like å gni det inn i trynet ditt om hun ikke sparker ham ut. Det har du nok helt rett i. Men det spiller vel egentlig ikke så stor rolle for deg. Du er ferdig og har ryddet opp.

mvh

Skjønner godt hva du mener, men unnskyldningene er like ille som fyrlys på dagtid!

Han elsket deg på sin måte, men hans måte, er ikke godt nok for noen! Tenk på det. Vit at du var elsket på hans måte, men den måten var ikke god nok for deg!

Det er hevn nok;)

Og han vil vel uansett prioritere krypingen der han ser han har mest å hente.

Men så tenker jeg at kanskje var det dette som skulle til for at han nå endelig virkelig kan elske noen. At han nå ser hva han var nær ved å miste (henne). At han blir en fantastisk mann som kunne ha vært min om jeg hadde gitt det tid istedet for å bli sint.

(Jeg sloss hardt mot de irrasjonelle tankene i kveld.)

Du beskriver han som så dreven på å lyve og bedra at det er vanskelig å forestille seg at dette er første gangen.

Dessuten ser jeg ingen større grunn til å tro på dette enn noe annet han har sagt. Han har jo vist gang på gang at han sier akkurat det han tror du vil høre for at han skal få deg dit han vil.

Han vil helt sikkert like å gni det inn i trynet ditt om hun ikke sparker ham ut. Det har du nok helt rett i. Men det spiller vel egentlig ikke så stor rolle for deg. Du er ferdig og har ryddet opp.

mvh

Det er ihvertfall fascinerende å observere hvordan jeg selv så gjerne vil forstå istedet for bare å akseptere at mannen er en drittsekk.

Og han vil vel uansett prioritere krypingen der han ser han har mest å hente.

Men så tenker jeg at kanskje var det dette som skulle til for at han nå endelig virkelig kan elske noen. At han nå ser hva han var nær ved å miste (henne). At han blir en fantastisk mann som kunne ha vært min om jeg hadde gitt det tid istedet for å bli sint.

(Jeg sloss hardt mot de irrasjonelle tankene i kveld.)

''(Jeg sloss hardt mot de irrasjonelle tankene i kveld.)''

Det gjør vi alle som er blitt bedratt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...