Gå til innhold

utslett bak på lår, sprer seg fort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222025415' post='3965281]

Har du byttet vakepulver/tøymykner i det siste? Eller dusjsåpe?

Nei. utsletter kom helt plutselig nå for 15 minutt siden og sprer seg raskt, nå også til legger. Har heller ikke spist noe spesielt i dag utenom det vanlige

Nei. utsletter kom helt plutselig nå for 15 minutt siden og sprer seg raskt, nå også til legger. Har heller ikke spist noe spesielt i dag utenom det vanlige

Kom deg til legevakten. Jeg fikk et kraftig utslett akutt etter en Natusan-dusj for noen år siden. Det var rett opp på benken, og sprøyte i rompa. Og 10 tabletter om dagen i 10 dager. Kraftig allergisk sjokk, uten forvarsel.

Elveblest, legevakten kan være lurt.

Takk for tipset, ringte legevakten i går og fortalte problemet, de sa og elveblest. Jeg bestemte meg for å se det an og heller dra på legevakta om det ble mye værre.

Leste på internett at zyrtec kunne hjelpe, så hadde en liggende som jeg tok, i dag er det borte. Vet ikke om zyrtecen eller om det ville vært like bra i dag uansett, men innbiller meg at zyrtecen tok kløen i går:)

Annonse

Takk for tipset, ringte legevakten i går og fortalte problemet, de sa og elveblest. Jeg bestemte meg for å se det an og heller dra på legevakta om det ble mye værre.

Leste på internett at zyrtec kunne hjelpe, så hadde en liggende som jeg tok, i dag er det borte. Vet ikke om zyrtecen eller om det ville vært like bra i dag uansett, men innbiller meg at zyrtecen tok kløen i går:)

Jammen da er alt i skjønneste orden :) Godt å høre :) Men vær oppmerksom på elveblest hvis det kommer fort og sprer seg fort, eller du skulle merke noe i halsen (kremting/hoste/tørrhet/svelgeproblem el når du har utslett): Da bør du oppsøke lege og ikke avvente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...