PHH Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 min mann og eg har vært gift i 7 år nu, og mannen min har været/er betatt av en anden kvinne, men han har hold det skjult for meg, indtil hu fortalte meg det, og han vil ikke prate om det en gang, jeg vett at han har oppsøkt å være sammen med hu, og at de har sovet i samme seng, men begge benægter at de har gjort noe mere end det, men sånn som jeg ser det har han vært meg utro, men det benægter han at han har vært, de har jo ikke gjort noe, andet end å sove sammen, det gør ondt fordi han først benægtet at han hadde gjort det, og enda værre og ondere er det og se de to snakke samme, som ikke kan undgås på den lille plassen kor vi bor, og se på at han gir hu klem og kyss på kinden, det gjør enda ondere, jeg vett ikke ka eg skal gjøre med det, om jeg bare skal akseptere at han er betatt av hu eller om jeg skal prøve å finde ut av om de håper på at der kommer mere ut av det end "bare" det at han er betatt av hu, han siger at hu en den eneste personen som han kan snakke med om sine problemer og hu er en kjempe god ven, de har også kjent hinnanden siden de var barn og der har ikke værtt noe tidligere, men han ble bare pludselig betatt av hu her i sommer, og er ikke kommer over det endnu. det gjør ondt av h.... til. men jeg elsker jo manne, men jeg er ikke sikker på om jeg kan stole på ham igjen, enda værre var det at han på en fest i helga sad og fortalte andre om at han i sommer ble betatt av denne kvinnen, og at han også fortalte kem det var, han fortalte mere til dem vi sad i lag med end han på noe tidspunkt har fortalt meg om det, for hver gang jeg har forsøkt om spørre om dette, så lukker han helt av og bliver sur, fordi jeg spurte om det, og aligavel siger han at jeg skal bare spørre. jeg vett ikke ka eg skal gjøre længere. i tillæg ønsker han nu at jeg skal farge håret blond, noe som hu han er betatt av er, så jeg kan ikke finne ut av om han er kommet over at han var betatt, eller om han nu prøver å få meg til og ligne på hu, i utgangs punktet er vi veldig lik i vorres væremåter hu og eg, så det gjør det hele mye vanskligere. Han bliver ved med å sige at han ikke gjore noe galt og at det hele var helt uskyldigt, men han ville ikke ha tatt meg tilbage igjen hvis det var meg der hadde gjort som han gjore i sommer, så har det egentlig værtt så ukyldigt som han påstår det var? også med tanke på alle meldingerne han har sendt hu, både sms og mms, på de underligste tiderne på natta så er jeg veldig i tvil om ka som jeg skal gjøre nå, det hele er bare av helvde til. det er litt invikla dettte her men håper at noe kan hjelpe mig litt om ka eg skal gjøre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Enten kutter han henne ut - tvert. Eller så går du fra ham. Han behandler deg meget dårlig og du skal og bør ikke finne deg i dette. Dette er faktisk noe av det verre jeg har sett. Stor klem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2575242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PHH Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Enten kutter han henne ut - tvert. Eller så går du fra ham. Han behandler deg meget dårlig og du skal og bør ikke finne deg i dette. Dette er faktisk noe av det verre jeg har sett. Stor klem! hmmm så bliver det nok meg som må gå i dette tilfældet, tror ikke han på noe tidspunkt kommer til og godta det hvis jeg ber han om å kutte hu ut, da går han nok heller før det skjer desværre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2576181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 hmmm så bliver det nok meg som må gå i dette tilfældet, tror ikke han på noe tidspunkt kommer til og godta det hvis jeg ber han om å kutte hu ut, da går han nok heller før det skjer desværre Du blir da fri til å finne deg en mann som er like tullete etter akkurat deg akkurat slik du er som den du deler tak med nå er av den andre. Av alle former for utroskap så synes jeg egentlig dette er noe av det verre jeg har hørt om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2576198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PHH Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Du blir da fri til å finne deg en mann som er like tullete etter akkurat deg akkurat slik du er som den du deler tak med nå er av den andre. Av alle former for utroskap så synes jeg egentlig dette er noe av det verre jeg har hørt om. valnøtt skrev: Du blir da fri til å finne deg en mann som er like tullete etter akkurat deg akkurat slik du er som den du deler tak med nå er av den andre. Av alle former for utroskap så synes jeg egentlig dette er noe av det verre jeg har hørt om. jeg synns nu heller ikke at dette noe artigt, og jeg kan egentlig kun sige meg enig i at han har værtt meg utro selv om han selv siger at han ikke har vært det, for ham gjore jo ikke noe galt, men da jeg spurte ham om han ville ha tatt meg til bake hvis jag hadde gjort det samme uten å gå inn i detaljer om ka han egentlig hadde gjort så var svaret er stort NEI, det ville han ikke ha gjort, så om det egentlig var så uskyldigt som han påstår kommer jeg nok aldrig til og få svar på da han ikke vil snakke om det med meg, så skal jeg ha detaljer om dette må jeg spørre kvinnen han er betatt av, og hu render direkte til ham og sladre om at jeg har spurt hu om sådanne ting, så det kan jeg heller ikke gjøre. får jeg ønsker ikke at de skal ha mere kontakt end høyst nødvendigt, men det hele er et stort rod efter som jeg elsker min mann over alt andet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2577121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 valnøtt skrev: Du blir da fri til å finne deg en mann som er like tullete etter akkurat deg akkurat slik du er som den du deler tak med nå er av den andre. Av alle former for utroskap så synes jeg egentlig dette er noe av det verre jeg har hørt om. jeg synns nu heller ikke at dette noe artigt, og jeg kan egentlig kun sige meg enig i at han har værtt meg utro selv om han selv siger at han ikke har vært det, for ham gjore jo ikke noe galt, men da jeg spurte ham om han ville ha tatt meg til bake hvis jag hadde gjort det samme uten å gå inn i detaljer om ka han egentlig hadde gjort så var svaret er stort NEI, det ville han ikke ha gjort, så om det egentlig var så uskyldigt som han påstår kommer jeg nok aldrig til og få svar på da han ikke vil snakke om det med meg, så skal jeg ha detaljer om dette må jeg spørre kvinnen han er betatt av, og hu render direkte til ham og sladre om at jeg har spurt hu om sådanne ting, så det kan jeg heller ikke gjøre. får jeg ønsker ikke at de skal ha mere kontakt end høyst nødvendigt, men det hele er et stort rod efter som jeg elsker min mann over alt andet Du har lov til å sette de grenser som er riktige for deg i et forhold. Sålenge de ikke er åpenbart urimelioge så kan man forlange av en partner at de respekteres. Å kreve at han ikke sover i samme seng som en annen bare for å holde henne i hånden eller åpenlyst flagrer rundt med sin forelskelse og dermed ydmyker deg kan du også forlange uten å blunke. For ikke å snakke om det med at han ville du skulle bli mer lik henne på håret. Kjenner at jeg skummer bare jeg tenker på det - på dine vegne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2577454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PHH Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Du har lov til å sette de grenser som er riktige for deg i et forhold. Sålenge de ikke er åpenbart urimelioge så kan man forlange av en partner at de respekteres. Å kreve at han ikke sover i samme seng som en annen bare for å holde henne i hånden eller åpenlyst flagrer rundt med sin forelskelse og dermed ydmyker deg kan du også forlange uten å blunke. For ikke å snakke om det med at han ville du skulle bli mer lik henne på håret. Kjenner at jeg skummer bare jeg tenker på det - på dine vegne. han er en dritt sækk det er ka han er, den første sjansen han får og så er han inde på facebook og ser på hennes profil, og chatter med hu, og selv om dette kunne være nok så uskyldig, hvofor vendter han da til en dag hvor jeg kommer senere hjem end meg, og ikke gjør det mens jeg sidder i samme med ham i stuen, hvis det hele var så uskyldigt som han påstår, ar mere og mere overbevist om at han var ikke bare betatt av hu i sommer, han var storm forelska, og framdeles ikke er kommet over det enda, måsk han nu "bare" er betatt, men nu har han fått flere sjanser, så nu klare jeg snart ikke mere følsesmessigt, selv om han er nok så sød ved meg, og siger at han elsker meg over alt og vil gjøre alt for meg. men det har han bevist flere gange nu at det vil han jo så absolutt ikke.. eg har aldrig skreket så mye før som jeg har gjort de sidste par md. han har revet ut hjertet på meg og trampa noe så hardt på det om og om igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2578478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 han er en dritt sækk det er ka han er, den første sjansen han får og så er han inde på facebook og ser på hennes profil, og chatter med hu, og selv om dette kunne være nok så uskyldig, hvofor vendter han da til en dag hvor jeg kommer senere hjem end meg, og ikke gjør det mens jeg sidder i samme med ham i stuen, hvis det hele var så uskyldigt som han påstår, ar mere og mere overbevist om at han var ikke bare betatt av hu i sommer, han var storm forelska, og framdeles ikke er kommet over det enda, måsk han nu "bare" er betatt, men nu har han fått flere sjanser, så nu klare jeg snart ikke mere følsesmessigt, selv om han er nok så sød ved meg, og siger at han elsker meg over alt og vil gjøre alt for meg. men det har han bevist flere gange nu at det vil han jo så absolutt ikke.. eg har aldrig skreket så mye før som jeg har gjort de sidste par md. han har revet ut hjertet på meg og trampa noe så hardt på det om og om igjen Jeg tror rett og slett du må få ham til å ta noen valg her. En ting er at man ikke kan styre om man blir betatt av noen. En helt annen ting er hva man velger å gjøre ut av det. Mannen din har valgt å dyrke forelskelsen sin helt åpenlyst til alle rundt dere uten å ta hensyn til hvordan han sårer og ydmyker deg. Det vitner om en ganske kald person synes jeg. Kanskje dere kan få klart opp litt hos en familierådgiver? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314826-ka-skal-eg-gj%C3%B8re-n%C3%A5r-mannen-er-betatt/#findComment-2578925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.