Gå til innhold

Fenazon koffein tabletter

Anbefalte innlegg

Jeg har i 10 år brukt denne typen tabletter. Det begynte med at jeg vile holde meg våken under eksamen, og siden har jeg brukt den fast da den ga meg en utrolig god følelse. Men etter 10 år er jeg altfor hyper av denne tabletten og får fort bettelelse i kroppen.

Jeg har nu brått slutta med den.. Jeg brukte 5 tabletter pr dag, og sluttet brått på dagen. Jeg hadde da tortur ond i hode i 2 dager, men nå har det sluppet taket. Det jeg opplever nå er en utrolig smerte i kroppen. Kan det være kroppen som har abstinens?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314835-fenazon-koffein-tabletter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil absolutt tro du har abstinenser ja. Men hold ut - det gir seg etterhvert!

Ja jeg holder ut:) Jeg vil ikke bruke dem mer. De ga meg så mye stress i hverdagen og jeg ble veldig irritert på ingenting.. Merker meg mer rolig nå, men vondt i kroppen..

Annonse

Når du har brukt et medikament i så store doser over lang tid, anbefales det å trappe ned gradvis, for da får du ikke abstinenser.

Hilsen

Takk for svar alle:) For meg er det uaktuelt å trappe ned litt og litt.. Da hadde jeg aldri klart det. For meg er det enten eller med alt jeg gjør. Jeg slutter å røyke på dagen for 6 år siden. Da hadde jeg røkt 3 toakker rulletobakk i uka..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...