Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre-er fortvilt

Anbefalte innlegg

Tipper du må være veldig psykisk sterk. Hadde du aldri tunge stunder etter at du flyttet for deg selv?

Han har ikke flyttet ut ennå, men det skjer nok snart. Spiller ergentlig ingen rolle for meg om han er her litt til. Sorgen er like tung fordet. Det eneste jeg ser fram til er å leve et normalt liv igjen. Håper det skjer raskere enn ett år, som er det som regnes som sorgtid for de som blir "vraket".

''Tipper du må være veldig psykisk sterk. Hadde du aldri tunge stunder etter at du flyttet for deg selv?''

Nei, men jeg hadde nok av dem mens vi fremdeles bodde sammen. Ikke sånn at jeg satt og strigråt, men jeg var lei meg og veldig usikker på mannen min og sånt ja - det var noen tøffe runder i tiden rundt bruddet gitt.

Men da jeg omsider fikk flyttet ut var det bare lettelse og glede.

Fortsetter under...

Gjest SerikkeFramtid

''Tipper du må være veldig psykisk sterk. Hadde du aldri tunge stunder etter at du flyttet for deg selv?''

Nei, men jeg hadde nok av dem mens vi fremdeles bodde sammen. Ikke sånn at jeg satt og strigråt, men jeg var lei meg og veldig usikker på mannen min og sånt ja - det var noen tøffe runder i tiden rundt bruddet gitt.

Men da jeg omsider fikk flyttet ut var det bare lettelse og glede.

Du hadde nok allerede lenge før bruddet begynt på sorgprosessen? Det er slik jeg har det nå; vi bor sammen, men om en stund er det nok ut. Vi avventer noe, selv ser jeg ikke at det kan føre fram. Så ubevisst ser jeg på meg selv som singel. Håper virkelig jeg slipper å få det særlig verre når han flytter ut, at jeg er ferdig med den verste sorgen.Vi er meget gode venner, heldigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...