Lillemus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tipper du må være veldig psykisk sterk. Hadde du aldri tunge stunder etter at du flyttet for deg selv? Han har ikke flyttet ut ennå, men det skjer nok snart. Spiller ergentlig ingen rolle for meg om han er her litt til. Sorgen er like tung fordet. Det eneste jeg ser fram til er å leve et normalt liv igjen. Håper det skjer raskere enn ett år, som er det som regnes som sorgtid for de som blir "vraket". ''Tipper du må være veldig psykisk sterk. Hadde du aldri tunge stunder etter at du flyttet for deg selv?'' Nei, men jeg hadde nok av dem mens vi fremdeles bodde sammen. Ikke sånn at jeg satt og strigråt, men jeg var lei meg og veldig usikker på mannen min og sånt ja - det var noen tøffe runder i tiden rundt bruddet gitt. Men da jeg omsider fikk flyttet ut var det bare lettelse og glede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314855-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re-er-fortvilt/page/2/#findComment-2577602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SerikkeFramtid Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 ''Tipper du må være veldig psykisk sterk. Hadde du aldri tunge stunder etter at du flyttet for deg selv?'' Nei, men jeg hadde nok av dem mens vi fremdeles bodde sammen. Ikke sånn at jeg satt og strigråt, men jeg var lei meg og veldig usikker på mannen min og sånt ja - det var noen tøffe runder i tiden rundt bruddet gitt. Men da jeg omsider fikk flyttet ut var det bare lettelse og glede. Du hadde nok allerede lenge før bruddet begynt på sorgprosessen? Det er slik jeg har det nå; vi bor sammen, men om en stund er det nok ut. Vi avventer noe, selv ser jeg ikke at det kan føre fram. Så ubevisst ser jeg på meg selv som singel. Håper virkelig jeg slipper å få det særlig verre når han flytter ut, at jeg er ferdig med den verste sorgen.Vi er meget gode venner, heldigvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314855-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re-er-fortvilt/page/2/#findComment-2578346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.