Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er veldig usikker på om jeg er gravid eller ikke. Hører så mye som er rart under en graviditet, så jeg må bare spørre. For noen sier de har mensen under hele graviditeten, andre sier at de ikke visste at de var gravide engang. Jeg har vært blant dem som bare himlet med øynene til sånt, men nå sitter jeg her selv. Har hatt mensperioder, men mange ganger i løpet av de siste måneden plutselig hoppet over en måned og sånn. Ingen tester har slått ut heller. Har hatt nok en periode med rar mens. Hoppet over august, og fikk det forrige mandag. Skulle vært helt ferdig i dag, men begynte plutselig å blø veldig mye. Med veldig mye blodslim på tampongen. Dette har aldri hent før. Har hatt 2 SA fra før, men dette var helt annerledes. Noen her inne som vet hva dette kan være? For jeg er veldig nervøs akkurat nå, siden dette aldri noen gang har skjedd før.

Håper at noen kan gi meg svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314864-usikker-om-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis testene har vært negative, er du nok neppe gravid. Men det høres definitivt ut som du har fått litt kluss med syklusen din. Du sier ingeting om du vil eller ikke vil bli gravid; bruker du f.eks. p-piller? Da har man jo egentlig ikke mensen, bare en juksemens som kommer veldig regelmessig (men KAN utebli fra tid til annen). Men en tur til legen kan ikke skade, prøv det du!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...