Gå til innhold

Herregud!!! Jeg er jo forelsket...

Anbefalte innlegg

Gjest nabokjerringa i sør

Jeg er gift og har vært det i mange år. Har barn og hus og hele pakka.

Han er naboen og samober med min beste venninne.

Nå klarer jeg ikke å la være å fantasere om ham og meg. Jeg er rimelig sikker på at han føler likedan.

Skal ikke gjøre noe med dette. Vil ikke risikere hverken ekteskap eller vennskap.

Men hva i alle dager gjør jeg da!!! Treffer disse menneskene nesten daglig. Ungene leker sammen.

Ååååh, hvorfor i alle dager skulle jeg få slike følelser da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314882-herregud-jeg-er-jo-forelsket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har vel ikke sagt noe om at forholdet til mannen hennes er dårlig?

Man kan godt forelske seg, selv om man har det bra på hjemmebane.

Joda, men om man blir hodestups forelsket i en annen og ikke er interessert i å la det utvikle seg så må man rette fokus mot partneren og prøve å se denne gjennom de samme rosenrøde brillene også.

Du setter alle krefter inn på å vekke til live igjen forholdet til mannen din, på alle måter. :o)

Jammen forholdet til mannen min er jo godt det. Sexen også. Så egentlig er jeg forelsket i begge to samtidig!!!

Det er jo så kjempedeilig med sitringen og spenningen, men det passer seg jo ikke.

Jammen forholdet til mannen min er jo godt det. Sexen også. Så egentlig er jeg forelsket i begge to samtidig!!!

Det er jo så kjempedeilig med sitringen og spenningen, men det passer seg jo ikke.

Prøv å vri tankene over på mannen din når du får disse følelsene for naboen, kanskje det kan hjelpe? Dette var ikke enkelt for deg, det skjønner jeg godt.

Annonse

Jeg syns også forelskelse er plagsomt. Jeg har vært ulykkelig forelsket i mange år. Jeg har verken hus eller samboer, men det er plagsomt når man vet det ikke går på grunn av andre ting. Kjærlighet er jo tosidig f.eks.

Hehe, lite oppmuntrende svar dette her. =)

Det ble mye bedre da jeg sluttet å se/treffe henne. Det var min løsning. Men jeg tenker fortsatt på henne ganske ofte. =) Hvordan livet hadde vært om hun hadde likt meg, f.eks... tenker hele tiden at da hadde ikke livet skjært seg slik for meg slik som det har gjort.

" Men jeg tenker fortsatt på henne ganske ofte. =) Hvordan livet hadde vært om hun hadde likt meg, f.eks... tenker hele tiden at da hadde ikke livet skjært seg slik for meg slik som det har gjort"

Dette har vi jo "alle" opplevd en eller flere ganger. Det er ingen unnskyldning for at livet skal skjære seg. Jeg tror du må hente en forklaring andre steder. F.eks inne i deg selv.

Jeg syns også forelskelse er plagsomt. Jeg har vært ulykkelig forelsket i mange år. Jeg har verken hus eller samboer, men det er plagsomt når man vet det ikke går på grunn av andre ting. Kjærlighet er jo tosidig f.eks.

Hehe, lite oppmuntrende svar dette her. =)

Det ble mye bedre da jeg sluttet å se/treffe henne. Det var min løsning. Men jeg tenker fortsatt på henne ganske ofte. =) Hvordan livet hadde vært om hun hadde likt meg, f.eks... tenker hele tiden at da hadde ikke livet skjært seg slik for meg slik som det har gjort.

Hva skrev du her da?

"Hvordan livet hadde vært om hun hadde likt meg, f.eks... tenker hele tiden at da hadde ikke livet skjært seg slik for meg slik som det har gjort"

Prøv å vri tankene over på mannen din når du får disse følelsene for naboen, kanskje det kan hjelpe? Dette var ikke enkelt for deg, det skjønner jeg godt.

Takk for at du forstår. Det er ikke lett. Hadde jeg bare kunne unngått mannen hadde det vært greit. Men det går jo ikke. Og kona hans er kjempegrei.

Skal prøve å gjøre som du sier. Kan ikke la det utvikle seg. Men det er litt vanskelig når han viser tegn til å føle det samme.

Søren også!

Nyt det og kjenn hvor godt det gjør for kropp og sjel. Kanaliser det så mot mannen din og opplev å bli nyforelska igjen ;-)

Ja, for det er jo så deilig! Føler meg som ei ungjente igjen. Smiler og ler. Lyst på sex hele tiden. Og det synes jo mannen min er greit. he, he.

Tankene er ukonsentrerte. Fantaserer om hvordan vi skulle kunne snike oss unna og stjele noen kyss.

Jeg skal gjøre mitt beste. Kanalisere dette til mannen min. Han fortjener det.

Takk for råd og forståelse.

Gjest klokkeline

Takk for at du forstår. Det er ikke lett. Hadde jeg bare kunne unngått mannen hadde det vært greit. Men det går jo ikke. Og kona hans er kjempegrei.

Skal prøve å gjøre som du sier. Kan ikke la det utvikle seg. Men det er litt vanskelig når han viser tegn til å føle det samme.

Søren også!

Det finnes jo endel piller som gir nedsatt sexuell lyst som bivirkning he-he. Eller jeg tror det er bedre du hopper på mannen din hver kveld helt til dette går over. Hvis forelskelsen ikke får "næring" og du begynner å leve den ut, så vil dette gi seg over tid. Husk det er bare følelser og disse er ikke farlige :-)

Annonse

Ikke så lett å sulte ut slike følelser, når fyren er vanskelig å unngå i det daglige.

Men rett heller hele greia mot den flotte mannen du har. Sett han inn i drømmene og fantasiene. Vær rask og erstatte tankene på naboen med tanker på mannen din. Tenk på alt det flotte dere har hatt. Tenk på når dere var nyforelsket. Husk de romantiske øyeblikkene. Tenk på tingene som er aller flottest ved din egen trofaste mann.

Da kan du jo vende dette til å bli en mulighet til å få det enda bedre med den du har og verdsette ham ennå mer.

Jeg tror ikke det er lurt å gi fri flyt til tankene og følelsene om han andre. Alltid en risiko for at ting da vokser deg over hodet. Unngå også å være alene med ham eller snakke fortrolig med ham. Ikke be ham om hjelp til ting.

mvh

Ja, for det er jo så deilig! Føler meg som ei ungjente igjen. Smiler og ler. Lyst på sex hele tiden. Og det synes jo mannen min er greit. he, he.

Tankene er ukonsentrerte. Fantaserer om hvordan vi skulle kunne snike oss unna og stjele noen kyss.

Jeg skal gjøre mitt beste. Kanalisere dette til mannen min. Han fortjener det.

Takk for råd og forståelse.

Dette høres jo innmari koselig ut, så hold det for alle del for deg selv og nyt det så lenge det varer ;-)

Hei

Jeg har opplevd det samme som deg, med en kollega. I starten var jeg bare ute etter spennning (ikke vet jeg hvorfor for jeg har det veldig bra hjemme) men etterhvert oppsto det sterke følelser for begge to. Vi gikk aldri "helt over streken". Han valgte å avslutte og bli hos kona si. Nå sliter jeg voldsomt siden jeg må forholde meg til ham hver eneste arbeidsdag. Det føles vanskelig å komme videre siden jeg fremdeles har sterke følelser for ham og jeg vet at han fremdeles er veldig tiltrukket av meg. Vurderer seriøst å bytte jobb.Hadde jeg gjort det igjen? NEI.

Det finnes jo endel piller som gir nedsatt sexuell lyst som bivirkning he-he. Eller jeg tror det er bedre du hopper på mannen din hver kveld helt til dette går over. Hvis forelskelsen ikke får "næring" og du begynner å leve den ut, så vil dette gi seg over tid. Husk det er bare følelser og disse er ikke farlige :-)

Gulp! Jeg vil ikke miste lysten! :-)

Mannen min har fått nyte godt av at jeg er så forelsket. Han liker det. Det gjør jeg også. Likevel kan jeg ikke la være å fantasere om denne andre.

Føler meg slem.

Følelser er jo ikke farlig sier du. Det er jo rett. Men det er litt vanskelig av og til å ikke drømme om at de blir en realitet.

Ikke så lett å sulte ut slike følelser, når fyren er vanskelig å unngå i det daglige.

Men rett heller hele greia mot den flotte mannen du har. Sett han inn i drømmene og fantasiene. Vær rask og erstatte tankene på naboen med tanker på mannen din. Tenk på alt det flotte dere har hatt. Tenk på når dere var nyforelsket. Husk de romantiske øyeblikkene. Tenk på tingene som er aller flottest ved din egen trofaste mann.

Da kan du jo vende dette til å bli en mulighet til å få det enda bedre med den du har og verdsette ham ennå mer.

Jeg tror ikke det er lurt å gi fri flyt til tankene og følelsene om han andre. Alltid en risiko for at ting da vokser deg over hodet. Unngå også å være alene med ham eller snakke fortrolig med ham. Ikke be ham om hjelp til ting.

mvh

Tusen takk for gode råd. Det høres veldig fornuftig ut. Jeg skal prøve å være fornuftig. En del av meg har lyst til å være veldig ufornuftig. Men det vil jo bare ødelegge for så veldig mye.

Dette høres jo innmari koselig ut, så hold det for alle del for deg selv og nyt det så lenge det varer ;-)

Ja. Det er kjempekoselig. Deilig. Pirrende. Spennende. Og aldri så lite skummelt. Sier ikke noe til noen andre enn dere. :-)

Hei

Jeg har opplevd det samme som deg, med en kollega. I starten var jeg bare ute etter spennning (ikke vet jeg hvorfor for jeg har det veldig bra hjemme) men etterhvert oppsto det sterke følelser for begge to. Vi gikk aldri "helt over streken". Han valgte å avslutte og bli hos kona si. Nå sliter jeg voldsomt siden jeg må forholde meg til ham hver eneste arbeidsdag. Det føles vanskelig å komme videre siden jeg fremdeles har sterke følelser for ham og jeg vet at han fremdeles er veldig tiltrukket av meg. Vurderer seriøst å bytte jobb.Hadde jeg gjort det igjen? NEI.

Hvor langt gikk dere? Er det vanskelig for deg å respekter hans valg? Det har ikke vært noen sånn fysisk kontakt mellom oss. Vi har danset litt og en klem i ny og ne når det har vært naturlig overfor de andre. Jeg lengter etter mer. Vet at det ikke går. Vil jo ikke ødelegge for noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...