Gå til innhold

Herregud!!! Jeg er jo forelsket...

Anbefalte innlegg

Det smarteste er nok å kvele de følelsene før mannen din eller kona til naboen merker noe. Man tror liksom man er så diskret og at ingen merker noe, men en partner kjenner en så godt at han eller hun gjerne legger merke til de små blikkene og alt det andre som følger med en forelskelse. Det kan bli skikkelig utrivelig i nabolaget og heimen hvis en av dem begynner å mistenke noe og kanskje får for seg at dere har gått lenger enn dere har.

Fortsetter under...

Ja. Det er kjempekoselig. Deilig. Pirrende. Spennende. Og aldri så lite skummelt. Sier ikke noe til noen andre enn dere. :-)

Mange gode råd her. Lurer på om du egentlig innerst inne ønsker "tillatelse". At noen her sier at du skal gå for ham. Følge følelsene dine. Bare lurer jeg. For det vet jeg med meg selv at jeg noen ganger ønsker. At noen skal si at det er OK å gjøre det altså. Forstår du hvordan jeg mener?

Hvor langt gikk dere? Er det vanskelig for deg å respekter hans valg? Det har ikke vært noen sånn fysisk kontakt mellom oss. Vi har danset litt og en klem i ny og ne når det har vært naturlig overfor de andre. Jeg lengter etter mer. Vet at det ikke går. Vil jo ikke ødelegge for noen.

Hei igjen. Vi har stillinger som innebærer endel samlinger med overnatting på hotell. Vi utforsket hverandre ganske nøye... men hadde ikke samleie. Vi ble tiltrukket av hverandre første gang vi møttes, og hadde vi ikke vært i faste forhold hadde saken vært klar - det er vi enige pm. Egentlig respekterer jeg hans valg, og jeg vet ikke om jeg hadde gjennomført en skilsmisse hvis han ville det. Men det er fremdeles så sårt for meg, selv om det nå har gått halvannen måned siden han sa at han ville avslutte. Hverdagen min er utrolig tung men jeg håper det blir lettere. Ikke innled noe med naboen, du vil angre på det..

Annonse

Gjest nabokjerringa i sør

Du kommer til å angre. Alle jeg har pratet med som har vært utro angrer bittert... Iallefall de som har fått merke konsekvensene...

Hvilket menneske vil du være?

Tenk langsiktig.

Kommer nok ikke til å gjøre noe. Men fristende er det, og han.

Jeg er i samme båt som deg, og jeg vet at han også er glad i meg. Jeg vil ikke gå mer inn på det, men det blir altså ikke noe selv om jeg skulle ønske det. Det er hardt.

Ja, det er litt hardt. Samtidig veldig deilig.

Det smarteste er nok å kvele de følelsene før mannen din eller kona til naboen merker noe. Man tror liksom man er så diskret og at ingen merker noe, men en partner kjenner en så godt at han eller hun gjerne legger merke til de små blikkene og alt det andre som følger med en forelskelse. Det kan bli skikkelig utrivelig i nabolaget og heimen hvis en av dem begynner å mistenke noe og kanskje får for seg at dere har gått lenger enn dere har.

Det har du rett i. Skal skjerpe meg.

Mange gode råd her. Lurer på om du egentlig innerst inne ønsker "tillatelse". At noen her sier at du skal gå for ham. Følge følelsene dine. Bare lurer jeg. For det vet jeg med meg selv at jeg noen ganger ønsker. At noen skal si at det er OK å gjøre det altså. Forstår du hvordan jeg mener?

Ja. Jeg forstår hva du mener. Jeg vet ikke helt hva jeg vil. Kjenner bare på disse deilige og pirrende følelser som er så forbudte. Selv om noen hadde sagt jeg skulle gjøre noe med det, hadde jeg nok ikke gjort det. Men fantasiene er deilige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...