Gå til innhold

Når kan jeg få barn igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha flere

Jeg tok keisersnitt i april -08, har lyst på en unge til og litt tett, sånn ca. 2 år i mellom. går det bra? Går på Ceracette p-piller nå, når bør jeg slutte med de når jeg skal begynne å prøve å bli gravid?

Hva med permisjonen - må jeg ha jobbet et år til etter at permisjonen jeg har nå tar slut for å opptjene full pensjon til neste barn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314929-n%C3%A5r-kan-jeg-f%C3%A5-barn-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste først: For å få nye foreldrepenger må du ha mottatt enten lønn eller foreldrepenger seks av de siste ti månedene før termin.

Man kan bli gravid kort tid etter man har sluttet med p-piller, så du trenger ikke slutte med pillene før dere er klar for å begynne med prøvingen. Om du vil være helt sikker på at kroppen er i gjenge igjen til prøvingen skal begynne kan du slutte en måned eller to før, og bruke kondom den første tiden. Men man vet jo aldri om det klaffer på første forsøk eller ikke.

Når det gjelder hvor lenge man bør vente etter et keisersnitt så vet jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...