Gå til innhold

spørsmål om hiv

Anbefalte innlegg

Ja det var da voldsomt..

Jeg har vært forståelsesfull og hyggelig mot denne personen før jeg. Egentlig tror jeg ikke på innleggene engang skal jeg være helt ærlig, men det er en annen diskusjon.

Men for all del, jeg kan godt be om unnskyldning.. jeg skal ikke være vanskelig

"Men for all del, jeg kan godt be om unnskyldning.. jeg skal ikke være vanskelig".

Man ber om unnskyldning hvis man har innsett at man gjort en feil, ikke for ikke å være vanskelig. Så du kan sikkert like gjerne spare deg.

Du har vært hyggelig mot denne personen før sier du, kom du bare til et punkt hvor du fant ut at du skulle slutte å være det? Ser du ikke at det er din irritasjon som er problemet her og ikke innleggskriver sitt ønske om svar.

Hvorvidt innlegget er ekte eller ikke vet ikke hverken du eller jeg noe om. Det vi vet er at vedkommende betaler penger for svar og det sier vel kanskje litt om at vedkommende uansett ønsker et svar på sitt spørsmål. Ikke surmagede oppstøt fra irriterte personer.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvorfor ikke svare litt mer medfølende når du har forstått at denne personen lider av sykdomsangst, eller det beste alternativet LA VÆRE Å SVARE!

Dette er en alvorlig psykdom som antagelig plager vettet av den som lider av det. Og vedkommende trenger behandling. Det du gir er sure oppstøt. Det er rett og slett forkastelig!

Ville det ramlet deg inn og behandlet en person med feks en kreftdiagnose på samme måte hvis denne hadde 100 spørsmål?

helt enig med deg!jeg har selv sykdomsangst.det er ikke mange somviser forståelse her.det er liksom om å gjøre å ødelegge vedkommende enda mere eller?!

helt enig med deg!jeg har selv sykdomsangst.det er ikke mange somviser forståelse her.det er liksom om å gjøre å ødelegge vedkommende enda mere eller?!

Sykdomsangst er en tilstand som er svært hemmende og ødeleggende for de som rammes av den. Jeg har forståelse for at andre ikke er i stand til å sette seg inn i dette.

Imidlertid blir jeg rystet over at folk kan irritere seg over andres sykdom og spørsmål de trenger svar på på et sykdomsforum. Det minste man kan forvente av sine medmennesker er i hvertfall et snev av høflighet hvis de allikevel velger å svare inleggsskriver.

Jeg håper du finner veien å gå for å komme over eller i hvertfall mestre å leve med din lidelse. Den er svært hemmende og altoppslukende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...