Gjest Lillian31 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 de siste årene har hukommelsen blitt sterkt svekket.De er vanskelig å bli tatt alvorlig når jeg sier at jeg ikke klarer å huske hva jeg gjorde i går eller hva jeg hadde til middag for to dager siden.Tall og navn går bare gjennom hode og forsvinner. Konsentrasjon er veldig variabel mens toleransegrensen å rastløsheten tar overhånd veldig fort.Søvnløshet tar fra meg mye energi og gjør meg trøtt på dagtid og synsforstyrrelser gjør meg forvirret. jeg bruker ikke briller og har tatt synstest på det.problemet er fokus fra nære ting til lengre avstand.Jeg fryser lett, verker i ledd og har beholdt voksesmertene mine som jeg har hatt siden ungdomsskolen. nå er jeg 31 år. Immunforsvaret er dårlig og iløpet av et år så har jeg hatt influensen opp til seks-syv ganger minst. I det siste får jeg brenninger ned gjennom venstre fot.med jevne mellomrom på ca 10 minutt så stråler de varme ned til hele fotbladet. de skjer uansett hvordan jeg beveger meg eller ikke.Det føles så varmt at jeg vil ta meg til foten for å kjenne varmen med hånden. I den andre foten får jeg veldig lett krampe under fotbladet. Kan du gi meg noen som helst pekepinn på hvilke kategori jeg hører til under? hva skal jeg gjøre? ej har sikkert glemt å nevne flere plager jeg har selv om dette høres mye ut allerede. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314953-forskjellige-plager-p%C3%A5-ung-tre-barns-mamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Synes at du først bør kontakte fastlegen din for en grundig helsesjekk. jernlager, stoffskifteprøver og hormonprøver bør taes. Legen bør også gjennomføre en nevrologisk sjekk. Det bør også taes blodprøver for å uteliukke f.eks borelia-infeksjon etter flått-bitt. Så tror jeg du bør henvises til en nevrolog. Denne får sjekke grundigere på eventuelle nevrologiske sykdommer. kanskje blir det bestilt bilde av hodet og videre utredning av nevrologisk sykdom. Muligens blir det også gjort en nevropsyklologisk sjekk for å sjekke konsentrasjon og glemsomhet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/314953-forskjellige-plager-p%C3%A5-ung-tre-barns-mamma/#findComment-2578467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.