Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk mensen på søndag formiddag, og blødde relativt mye søndag og mandag..men det var kun blodslim.. Ikke som vanlig mensen.. I går og i dag er det bare litt brun utflod som kommer når jeg tørker meg på do...

Søndag kveld begynte jeg å bli uggen..og var det hele mandagen.. Tirsdag morgen våknet jeg med kvalme/luftsmerter..og har hatt det siden i varierende grad til og fra.. Har ikke kastet opp, og har ikke diaré..

Testet negativt lørdag morgen. Men, den korte blødningen (i forhold til hva jeg er vant til) i sammenheng med kvalmen og luftsmertene gjør at jeg fortsatt håper på at det kan være en spire i magen...hehe.. Klamrer meg til håpet... :)

Hva tror dere? Har planer om å gå til legen i morgen kanskje, hvis dette ikke gir seg...

Må også nevne at det var 13 dager siden eggløsning da blødningen startet. Hvis jeg har tatt rett av tidspunktet for eggløsningen.

Fortsetter under...

Jeg hadde det omtrent sånn, mensen kom 2 uker forsinket, men det som kom var først mye mens, som så ble slimtilblandet og siste dagene brun tykk utflod. Jeg hadde dette i hele 10 dager... var jo redd for spontanabort osv, men det var det ikke.

Nå har jeg en velskapt baby på 6 mnd :)

Symptomene mine begynte en fredag, jeg trodde det var vanlig mens som var litt uvanlig, men da det kom rosa slim og så brun utflod på slutten skjønte jeg dette ikke var vanlig mens, så 4. dagen tok jeg en test - og den ble positiv med en gang.

Du tok en test som var negativ, så det er jo sannsynlig du ikke er gravid, men ta en ny test om noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...