Gå til innhold

Godt å skryte litt av kjæresten også

Anbefalte innlegg

Gjest Kandetværesånn

Vi har hatt en laaang periode med veldig slit i forholdet. Det har vært svart til tider. Veldig mye krangel å gråt.

Mye, kanskje all, grunnen har vært p-ringen jeg begynte med tidligere i går. (Har kutta ut den nu).

Det e så godt å se alt så mye klarere når jeg e meg sjøl igjen. For en fantastisk mann jeg har. Selvfølgelig e vi forskjellig som alle menn og kvinner men nå når vi har det bra e det så mye lettere å bare overse ting istedet for å krangle å bli sur for alt. Sjalusien som jeg har slette veldig med e også gått bort, e litt sjalu enda men ikke i nærheten om hvordan jeg har vært.

I går skulle jeg låne boka menn fra mars osv... men de hadde bare lydbok, det endte med at vi begge hørte på den å kjente oss mye igjen. Så godt alt er når det er sånn.

Det va godt å skrive et positivt innlegg hit også etter alle de tragiske jeg har skrevet tidligere i år.

Takk til alle som skriver inn hit. Så topp å ha dol altså.

Fortsetter under...

Gjest Kandetværesånn

Det er veldig viktig å ta vare på de gode stundene i et forhold og også å kunne se alt det positive ved partneren. Enda bedre er det å si det til ham/henne ;-)

Når det var på det verste så torte vi nesten ikke bli venner igjen for vi viste at neste krangel kom veldig snart å det var en sånn nedtur, men nå føles alt så mye mye bedre.

Ja det e så viktig å ta vare på de gode stundene.

I dag ska jeg kjøpe en liten oppmerksomhet til han, blomster kanskje.

Når det var på det verste så torte vi nesten ikke bli venner igjen for vi viste at neste krangel kom veldig snart å det var en sånn nedtur, men nå føles alt så mye mye bedre.

Ja det e så viktig å ta vare på de gode stundene.

I dag ska jeg kjøpe en liten oppmerksomhet til han, blomster kanskje.

Kjøp blomster. Du vil garantert gjøre ham glad. Ikke noe er bedre enn å glede den man elsker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...