Gå til innhold

Kviser i 8år. FORTVILET!

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 21 år og har hatt kviser i 8 år nå. jeg har prøvd det allermest mot kviser av kremer og piller. finnes det noe annen behandlig mot kviser? Jeg spiser helt normalt, ikke mye cola og sjokolade. Jeg tror det er genen jeg har fått fra min mor, hun sliter med kviser. Hva kan du anbefale av produkt/behandlig? Jeg syntes dette er pinelig og flaut siden jeg begynner å bli så gammel for kviser. Jeg har oppsøkt lege og hudlege uten spesiell hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314976-kviser-i-8%C3%A5r-fortvilet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg syns du skal kontakte hudlege igjen, evnt en annen. Etter 8 år burde du få ordentlig hjelp. Du har nok rett i at det er gener og ikke hva du spiser.

Jeg har siden tenårene alltid slitt med kviser på ryggen og da jeg var 22 begynte det plutselig å komme i ansiktet også. Hos fastlegen fikk jeg antibiotika (tetracycklin). Det tok de dype og betente, men ikke resten. Hos hudlegen prøvde jeg først tetralysal, men med samme virkning som den forrige. Har nå gått 1 1/2 uke på Roaccutan, som skal ta knekken på alt. Hudlegen min mente at etter 2 år kunne jeg få Roaccutan. Da burde du få etter 8! Hvis du bor i nærheten av Oslo er Hudklinikken å anbefale! Dit trenger du ikke henvisning fra fastlege, men det koster litt da siden det er privat.

Vet veldig godt hvordan du har det. Når man har passert 20 skal man liksom ikke ha slike problemer mer.

Masse lykke til!!

Hilsen

Gjest millepålåven

Har du forsøkt Diane? Det skal ikke være nødvendig å gå rundt med kviser i våre dager. Jeg bruker selv Diane mot dette og hudpleie fra MD. Formulations. Jeg har ikke en kvise lenger, har rett og slett fått babyhud. Med en gang jeg slutter med Diane kommer kvisene tilbake.

Har du forsøkt Diane? Det skal ikke være nødvendig å gå rundt med kviser i våre dager. Jeg bruker selv Diane mot dette og hudpleie fra MD. Formulations. Jeg har ikke en kvise lenger, har rett og slett fått babyhud. Med en gang jeg slutter med Diane kommer kvisene tilbake.

Diane til en mann..?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...