Gå til innhold

"gnistring" - synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får fra tid til annen lysgnistring for øynene (som når man har sett rett på sola). Så hvis jeg holder hånden opp ved siden av ansiktet mitt, kan jeg ikke se den. Føler et veldig ubehag i kroppen når det står på (svimmel, varm og kvalm) og etterpå blir jeg sliten. Får ikke nødvendigvis hodepine, men kjenner at det ikke skal så mye til.. Det har skjedd et par ganger det siste året. Har vært til synstest, men de finner ikke noe. Har prøvd å holde meg unna tv og pc rett etter et "anfall", men jobber foran pc hele dagen, så det blir noen ganger litt vanskelig.

Hva kan det være? Er jo litt skummelt;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/314983-gnistring-synsforstyrrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest migrene kanskje

Synes dette høres ut som et lett migreneanfall.

Har slike til tider selv også.

Jeg ser slike lysende punkter, når jeg da ser på skjermen er det enkelte flekker jeg ikke ser.

Når jeg merker slike anfall tar jeg en lett migrenemedisin og slapper av litte grann. Da er det som oftest raskt over. Får jeg ikke tatt tabletten så virker dette mye lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...