Gå til innhold

Utroskap - Vil du vite om det?

Anbefalte innlegg

Påskedama!? Har du ikke fått treninga di nå? Jeg har da aldri vært noen påskedame!? Hva snakker du om?

Jeg er Lillemus jeg, bruker jeg et annet nick så er det noe sånt som "Anonym for anledningen" eller noe i den duren.

Det verste er at uansett hva du sier, fortsetter jeg å tro at det var deg. Påskedama var legendarisk. De som leste den historien, glemmer den ikke.

Fortsetter under...

• Svar 142
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

21

• morsan

17

• Lillemus

10

• Glimtipper

8

Mest aktive i denne tråden

Det verste er at uansett hva du sier, fortsetter jeg å tro at det var deg. Påskedama var legendarisk. De som leste den historien, glemmer den ikke.

Nå aner jeg virkelig ikke hva du snakker om!

Er det avisreportasjen for mange år siden? Den sto vel på trykk ved påsketider, men noe nick som Påskedama har jeg aldri hatt.

I utgangspunktet er utroskap absolutt ikke akseptabelt i et forhold jeg er i. Likevel er jeg ikke sikker på om jeg ville ønske å vite om det en gang skjedde et sidesprang. Tror ikke i utgangspunktet så ville skje, men om det gjorde det, tror jeg det ville være en engangsforeteelse. Å vite om det ville skape grobunn for mistro og mistenksomhet.

Ofte er det den som har vært utro som ønsker å bekjenne for sin kjære. Som jeg har fremholdt her før, er slik bekjennelse først og fremst for egen del, selv om man kanskje nesten ikke forstår det selv. Ved å lette sitt hjerte ber man om tilgivelse og lemper ansvaret for utroskapen over på partneren, ved at partneren dermed må velge å forholde seg til den.

Det der med å lette samvittigheten sin, er jeg ikke sikker på om stemmer. At det er så enkelt altså. Kanskje det heller er sånn at den bedratte mistenker noe har skjedd/skjer og går og maler på det, til sannheten kommer frem.

Dessuten er det himla arrogant å velge for et annet menneske hva denne tåler, eller vil vite om livet sitt. Og hvis det kommer for en dag, tviler jeg på det blir oppfattet som omsorg at man ikke sa noe..... Tror heller det ofte er derfor folk tilstår, jeg, de vet fremtiden blir som å leve på en udetonert bombe.

Nå aner jeg virkelig ikke hva du snakker om!

Er det avisreportasjen for mange år siden? Den sto vel på trykk ved påsketider, men noe nick som Påskedama har jeg aldri hatt.

Påskedama var ikke nicket hennes, jeg husker ikke hva hun kalte seg.

Gift kvinne med to små barn var utro på en hytte i påsken og angret og gråt i bøtter og spann. Og de seksuelle handlingene var beskrevet svært åpent og direkte, på en måte som kunne ha vært din.

Gift kvinne med to små barn var utro på en hytte i påsken og angret og gråt i bøtter og spann. Og de seksuelle handlingene var beskrevet svært åpent og direkte, på en måte som kunne ha vært din.

Når var dette? *ikke så nysgjerrig på om hvem det var, men nysgjerrig på selve historien*

*Hahahahaha* Nei du - det der var ikke meg! Jeg garanterer - 10 fingre i nesa og 10 kniver i hjertet og mor og far i døden og hva det nå var vi pleide å si.

Annonse

Det er mange år siden, men hvor mange er jeg usikker på. 2001, 2002? Vanskelig å si, men historien gjorde inntrykk.

I de årene der var jeg travelt opptatt med podens tredje hjerteoperasjon, min egen underlivsoperasjon (begge på vårparten) og to unger på 1 og 3 år så det var lite tid til å dra på hyttetur og knulle andre gitt. :o)

Synes jeg så snurten av en eller annen blondine på skjermen i går kveld eller i morrest som uttalte noe i denne duren:"Jeg tror det var min oldemor som strikket den sokken." Jaha? Er det interessant?

Hadde hun ennå sagt "strikket" og ikke "strukket"... *sukk*

;)

I de årene der var jeg travelt opptatt med podens tredje hjerteoperasjon, min egen underlivsoperasjon (begge på vårparten) og to unger på 1 og 3 år så det var lite tid til å dra på hyttetur og knulle andre gitt. :o)

Du vrker som en energisk dame, så du hadde sikkert rukket i klemme inn en liten hyttetur! Du er fortsatt hovedmistenkt;)

De knullet ikke, de bare onanerte i kor. Merkelig hva man skal gå rundt og huske!

Jeg hadde hatt et sterkt behov for å vite, hadde dette blitt holdt skjult for meg og jeg senere hadde jeg opplevd et dobbelt svik. Jeg tror det kan være mulig å bearbeide seg gjennom det og satse på nytt, jeg har sett par har klart det, jeg har aldri vært i situasjonen så jeg aner ikke hva jeg ville valgt. Men å ønske å vite det? Selvsagt og uten tvil. Uansett hvor rå og brutal virkeligheten måtte være ønsker jeg det fremfor å leve på en løgn, og så fortjener jeg faktisk å bli behandlet med respekt og bli vist ærlighet.

Annonse

Ok :)

Nå følger jeg med på så mangt, men på den tiden var jeg mest bare innom i blant på småbarnsforumet.

Jeg kan overhodet ikke huske innlegget så jeg synes det er litt urettferdig å beskylde meg for å stå bak. Hadde jeg nå enda husket det - for det var sikkert godt mens det sto på! ;o)

Jeg kan overhodet ikke huske innlegget så jeg synes det er litt urettferdig å beskylde meg for å stå bak. Hadde jeg nå enda husket det - for det var sikkert godt mens det sto på! ;o)

Hun må ha mistenkt deg på grunn av de sprelske sex-detaljene! :D

Synes jeg så snurten av en eller annen blondine på skjermen i går kveld eller i morrest som uttalte noe i denne duren:"Jeg tror det var min oldemor som strikket den sokken." Jaha? Er det interessant?

''Synes jeg så snurten av en eller annen blondine på skjermen i går kveld eller i morrest som uttalte noe i denne duren:"Jeg tror det var min oldemor som strikket den sokken." Jaha? Er det interessant''

Ja, sokkens opphav kan ha betydning. Den er jo uomtvistelig hjemmestrikket. "En eller annen blondine" var for øvrig Kristin Kirkemo. Kjenner du ikke saken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...