Gå til innhold

Utroskap på seminar

Gjest Er de ikke redd for å bli busted?

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere har vært på seminar og oppdaget at kollegaer av dere har bedratt sine kjære? Hvordan var det å komme tilbake til jobbhverdagen og forholde seg til den eller de kollegaene? Fortsetter de flørten på jobb? Hva driver folk til å flørte og være utro i nærheten av kollegaer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315024-utroskap-p%C3%A5-seminar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• mrxx

3

• mariaflyfly

2

• Shova

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg er og har vært mye på seminar, men har faktisk aldri sett noe som helst. Kan være at jeg er blind når det gjelder dette. Men har hørt om de som har hatt seg med andre.

''Jeg er og har vært mye på seminar, men har faktisk aldri sett noe som helst.''

Da kan du ikkje ha fått med deg så mye, godt du ikkje er døv også.

Annonse

Jeg har reist en del med jobben på ulike seminar, kurs og konferanser. Har ikke sett noe sånt - og når det gjelder oss kollegaer er vi så få at det hadde vært veldig gjennomsiktig og synlig hvis det hadde skjedd.

Hvor mange er dere da? Har hørt om folk som bare har ti kollegaer, men allikevel flørter, masserer og kysser på arbeidsplassen........ Sannsynligvis ikke heeeelt åpenlyst, men..

Hvor mange er dere da? Har hørt om folk som bare har ti kollegaer, men allikevel flørter, masserer og kysser på arbeidsplassen........ Sannsynligvis ikke heeeelt åpenlyst, men..

Vi er bare 6 - 4 menn og to kvinner.

To av mennene er totalt uaktuelle for min del

En er ung og kjekk og sjarmerende, og vi kan tøyse og tulle sammen, men vi er ikke interessert i noe mer noen av oss.

Den siste mannen er ca 15 år eldre enn meg, og vi kan også tulle med hverandre, og kanske si ting som er litt på kanten - men vi er ikke interessert i noe mer.

Jeg har vært på ekskursjon med jobben, der avdelingssjefen min stod i med den ene kolegaen min. De fortsatte flørten på jobb, og et par år senere skilte han seg, og de to flyttet sammen.

Jeg har vært på en del seminar på jobben, men det er bare en gang jeg har blitt forsøkt sjekket opp av en kollega. Jeg avslo "tilbudet", og det var litt pinlig å treffe ham igjen på jobb etterpå.

Så jeg vet at ting foregår, men det er prosentvis en liten andel som driver med dette, i det minste så åpenlyst at det oppdages.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...