Gjest gravid8 uker Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg er gift 2 barn med samme mann, og vært sammen i 10 år, siden vi var 16 år. Har hatt det ganske rotette i livet vårt tidligere, men kom over det. Først to av mine to beste venniner, og jeg tilgidde....og mange flere mistanker har jeg hatt..... vi ble separert for 2 år siden , og levde hver for oss i 1 år....han gråt å tigget om å komme tilbake og slik ble det.... (NÅ) vi planla nå 3 mann , og jeg ble gravid etter 3 mnd. Kjempe lykkelig,....til kvelden han skulle ut på byen... lovet meg å komme hjem hall 1 for jeg skulle tidlig opp å reise på husmorferie hjem til mine foreldre og venniner ... Kom hjem hall 5 uten ringen på fingen ,....HVA I ALL??? HVOR ER RINGEN ??? han ble litt paff...og gikk ut. Kom tilbake etter 30 min ca...M/ringen på .... la meg for å sove . men ble ikke lett. Jeg er 95% sikker på at noe har skjedd,... men han sier han var for 2full " til å huske...netse dag mener han at jeg har diktet på dette om ringen som ikke var på... mine øyne lyver ikke.... har gått ett par uker ...å han er utenlads på jobb. ringer sjelden , å vil ikke høre om noe som har med graviditeten å gjøre... merker noe galt er på ferde.... han har aldri vært ærlig før til å fortalt at han har vært utro....men føler på meg nå IGJEN som sist at noe er galt. HVORFOR NÅ??? han ville jo ikke være uten meg ....når vi var separert... jeg sa han fikk bestille en famileråd time , og før det vill jeg ikke snakke med han. Da fikk jeg kjlar bedsjed om å ta abort , viss jeg skulle gjøre det slutt.... Hvorfor blir aldri min man voksen til å forstå???? han er veldig egoistisk .... kun han selv...alltid. begynner å bli lei......av dette. Treger faktisk litt på at jeg tok han tilbake, når det var slutt sist. Tenk hvor godt jeg kune hatt det nå. Det finnes ikke bare slike menn der ute , som min. men JEG ER GRAVI 8 uker på vei......jeg har bare lyst å gå å grave meg ned..... hva skal jeg gjøre??? noen som har en mann som er lik min?? hva skal jeg gjøre....jeg vet jo ingenting , men kjenner begeret vil fylles....jeg orker ikke ha det slik lengre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315027-utro-mann-trorog-nettopp-blitt-gravid-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du må bestemme deg for om du vil ha en mann som løper etter alt i skjørt og ha tre barn med ham slik at du faktisk blir avhengig av ham langt på vei - det er ikke alle som orker tre barn alene. Så må du bestemme deg for om du vil bære frem barnet ditt eller ikke. Jeg tror du skal være ærlig nok med deg selv til å innse at mannen din er og blir notorisk utro, og vil du ha ham likevel så må du nok leve med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315027-utro-mann-trorog-nettopp-blitt-gravid-igjen/#findComment-2578084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
synonym Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg må ærlig talt si at jeg ikke fatter hvorfor du vil ha flere barn med en sånn fyr. Skulle nesten tro du nå ble gravid, for å redde/bedre forholdet. Han forandrer seg ALDRI, og det er store muligheter for at du en dag blir sittende alene med 2 eller 3 unger. Valget er ditt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315027-utro-mann-trorog-nettopp-blitt-gravid-igjen/#findComment-2578400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 jeg må nok si meg enig i de andre her.. Hvorfor i ALLE DAGER ville du ha flere barn med han? Han er jo som du elv sier, umoden, ego og notorisk utro! Jeg ville vurdert å gå, evt. ta abort (selv om dette skal være siste løsning) - for hvordan takler du å være alene med tre barn? Hvordan vil samarbeoidet mellom dere når det gjelder barna bli når han opp fører seg som en unge selv? Han re spekterer deg ikke i det hele taa, og vil bare ha deg der for å ha noen virker det som.. Han er redd for å være alene, men vil ikke gi deg det du trenger og fortjener. Siden du er gravid, og det virker som om du ønsker dette - så ta en site oppvask med ahn, bli sterkere og si at dette er siste sjanse! Sier du stopp nå, er det slutt for alltid. han må skjerpe seg, ønske å skjerpe seg.. jeg tror ikke jeg hadde giddi.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315027-utro-mann-trorog-nettopp-blitt-gravid-igjen/#findComment-2579185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.