swix_no Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg hadde for en god stund tilbake ubeskyttet sex, ett par dager etterpå fikk jeg ett slags rødt utslett på penis. Det hverken klør eller gjør vondt sånn sett, men irriterende å se på. Testet meg for klamydia, syflis og herpes den gang etter akten, men hadde ingen av delene. Jeg har prøvd å smøre med daktacort, og det virker som utslettet forsvinner, men så kan det gå ett par dager så er vi på'n igjen. Dette er plagsomt, har lest at hvis man fortsetter å smøre en stund etter at utslettene er borte, så skal det drepe bakterien, har prøvd dette i noen dager etter at utslettene har forsvunnet, men det fortsetter å komme tilbake (kanskje jeg ikke har smørt lenge nok?). Jeg har et aktivt sexliv med fast partner, og jo mer aktiv jeg er jo mer slår den ut.. Er dette sopp eller hva annet kan det være? Kan jeg smitte min partner i tilfelle? Partner har ikke opplevd noe rødhet eller utslett. I tillegg opplever jeg til tider å ha vondt ved anus, virker nesten som et rift, som i noen tilfeller kan føre til blødninger ved avføring. Plagsomt, men ikke noe jeg har valgt å gjøre noe med. Synes det er litt flaut å dra til legen å få han til å sjekke dette ut, men om det kan være noe alvorlig, så må jeg vel gjøre noe med det. Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/315035-soppkj%C3%B8nnssykdommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.