Gå til innhold

Bli avvist

Gjest det kommer en dag i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest det kommer en dag i morgen

Jeg takler så utrolig dårlig å bli avvist, har ikke blitt det så mange ganger men når det skjer blir jeg helt fra meg..har vært på date fire ganger med en jeg traff via nettet.Har vært kjempefint men nå sier han at han ikke vil treffes mer på grunn av avstanden mellom hvor vi bor(ganske stor avstand.) Jeg takler det så utrolig dårlig, blir så veldig fort glad i folk, er ikke forelsket i han men betatt...og tanken på å aldri se en person igjen som jeg er blitt "glad" i og liker godt er helt forferdelig.Føler det nesten som kjærlighetessorg selvom jeg ikke har noe grunnlag for å ha det....noen andre som er sånn eller tar jeg bare utrolig lett på vei?:(noen trøstende ord noen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315052-bli-avvist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vennskapsråd

Jeg tenker at du kanskje har det slik fordi du søker trygghet og stabilitet i livet ditt. Se bakover på oppveksten om det er noe der som kan ha startet dette. Hvis du finner noe der så er det dette du må jobbe med. Snakke med noen om det slik at du lettere takler å bli avvist, det skjer på mange områder gjennom livet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315052-bli-avvist/#findComment-2578273
Del på andre sider

Gjest kan nok gjelde meg også... etterhvert

Hei og hå..

Jeg har også truffet en kar via nettet, som bor 15 mil unna meg..

Av visse grunner kan ikke jeg flytte herfra, og han kan ikke uten videre flytte fra sitt sted..

Vi har truffet hverandre et par ganger for felles hygge og nytelse og vi er begge bevisste på at dette ikke skal handle om forelskelse, men kun for å dekke opp for savn hos oss begge.

Vi er ny-single begge to.

Jeg er også redd for at mine følelser for ham skal utvikle seg. Jeg kjente det faktisk sist han kom, at dette kan gå "gal vei" for meg fordi jeg fort forelsker meg.

Han er bevisst på å ikke innvolvere følelser, og vi har snkket mye sammen om dette.. Men så er det forskjellen på kjønnene da.. Menn er flinkere til å skru av enn oss damer, og det gjelder i dette tilfellet også..

-Det er bare så innmari godt å bli møtt på alt man har savnet så lenge i sitt havarerte ekteskap :o)

Har mye å se tilbake på i barndommen, som gjør at jeg har et stort behov for nærhet og følelsen av å "bli satt pris på"... -som denne mannen er flink til å vise meg... for egen nyttes skyld, like mye som for min...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/315052-bli-avvist/#findComment-2580567
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...